YENGEMİ SİKTİM

Merhaba benim hikayemin kahramanı yengem, dayım şehir dışında olduğu için yengem bizde kalıyordu yengem her zaman beni deli etmiştir bizde kalması benim için çok büyük bir şanstı bir iki günde olsa onu dikizleyebilecek frikik yakalayabilecektim ama bu akşam şansım yoktu çünkü yengem eteğinin altına tayt giymişti moralim çok bozulmuştu artık gece olmuştu ve bizimkiler erkenden yattı yengemle ben TV seyrediyorduk gözüm devamlı üzerindeydi bir ara bana anlat bakalım kızlarla aran nasıl dedi bende hiç iyi değil dedim neden diye sordu bende cinsellikten korktuğumu çünkü benim ufaklığın sertleşmediğini söyledim şok oldu ama dedim ben sertleştiremiyorum belki kadın eli değerse sertleşebilir dedim durumuma çok üzülmüştü sana yardım edeceğim ama aramızda kalacak dedi bende söz verdim çıkar şuna bir bakalım dedi bende hemen pantolonumu dizime kadar sıyırdım ilk önce şöyle bir baktı daha sonra eliyle taşşaklarımı tuttu yumurtalıklarımı sıkıyordu sonra eliyle sikimin kafasını okşamaya başladı ben çıldıracak gibi oluyordum sonra bir eliyle taşşaklarımı sıkmaya diğer eliyle de sikimi yukarı aşağı yapmaya başladı daha sonra elini tükürükledi ve hızlı bir şekilde otuz bir çekmeye başladı sikim taş gibi olmuştu kendini sık sakın boşalma diyordu ben kendimi zor tutuyordum birden tazikli bir şekilde yengemin yüzüne doğru boşaldım hemen elini yüzünü temizledi biliyormusun ben hiç kimseyle birlikte olmadım dedim o kadarda değil benimi sikeceksin dedi ben sadece sana yardım ettim dedi o gece öyle yattık Sonraki gün yengemi annesine bırakıp oradan işe gidecektim yengem hazırlanmıştı siyah bir elbise ve siyah külotlu çorap giymişti o hali sikimi kaldırmaya yetmişti beraber otobüse bindik otobüs çok kalabalıktı iyice sıkışmıştık kımıldayacak yer yoktu yengem önümdeydi istemeden de olsa ona sürtünüyordum sikim kalkmıştı bir ara yengemin götüne doğru sikimi bastırdım hiç tepki vermemişti bende bundan cesaret alarak elimle kalçasını avuçladım kimse bizi göremezdi çünkü otobüs çok kalabalık hemde biz köşedeydik yengemin kulağına beni burdada boşalt dedim bana dokunmanı istemiyorum dedi tamam ama dedim lütfen beni boşalt diye yalvardım birden elini sikime attı pantolonun üzerinden sikimle oynuyordu sertleşmiştim birazdan fermuarımı açtı ve elini içeri soktu hızlı bir şekilde git gel yaparak beni boşalttı otobüsten indik ve yengemi bıraktıktan sonra işe gittim akşam eve gittiğimde evde kimse yoktu yarım saat sonra yengem geldi artık bu işi bitirmeliydim annenler gelene kadar bende yemek hazırlayayım dedi ve mutfağa gitti birazdan bende mutfağa geçtim arkası bana dönük yemek hazırlıyordu yenge dedim benim sana borcum var dedim ne borcu dedi bende sen beni iki kere boşalttın sıra bende dedim yeter artık bu konuyu uzatma dedi hiç bir şey yapmayacagım sadece amını yalamak istiyorum dedim kesinlikle olmaz dedi kolundan tuttum ve kendime doğru çevirdim ne olur yapma annenler gelecek rezil olacağız dedi bende birsey olmaz seni bulutların üstünde uçuracağım dedim önüne eğildim ve eteğini yavaşça yukarı sıyırdım külotlu çorabını dizine kadar sıyırdım amcığı önümdeydi ve sulanmıştı hızlı bir şekilde dil darbeleri atmaya başladım yengem inliyordu sonra orta parmağımı amına soktum hızlı hızlı sokup çıkarıyordum yengem çıldırmıştı birazdan titreyerek boşaldı hemen çorabını çekti ve hiç bir şey olmamış gibi yemek yapmaya devam etti Annemler gelmişti yemeğimizi yedikten sonra odama çekildim benim odam tuvaletin yanındadır birazdan birisi tuvalete girdi giren yengemdi mutlaka izlemeliyim diye düşündüm eteğini yukarı kaldırdı külotunu dizine kadar sıyırıp oturdu işiyordu ben ise sikimi elime almış otuz bir çekiyordum içerden birisi geliyordu hemen odama kaçtım gece olmuş herkes uyuyordu artık niyeti bozmuştum yengemin odasına girdim yengem uyuyordu hemen bacaklarını ellemeye başladım o sırada uyandı ses çıkarmamasını yoksa ikimizin de rezil olacağını söyledim bacaklarını öpmeye başladım ayaklarına indim ayak parmaklarını tek tek yaladım sonra yukarı çıktım dudaklarına yapıştım dilimi emiyordu göğüslerini yalamaya başladım göğüs uçları dimdik olmuştu sonra sikimi çıkarıp ağzına verdim çok iştahla yalıyordu sanki bu işin ustasıydı sikim dimdik olmuştu hızlıca külotunu sıyırdım sikimi amcığına sürtüyordum hadi artık becer beni diye inliyordu sikimi amının derinliklerine kökledim iki bacağının arasında gidip geliyordum bir yandan da göğüslerini yalıyordum yengem altımda inliyordu çok geçmeden boşaldım sikimi göğüslerinin arasında sıkıştırdı ve yukarı aşağı yaparak dimdik yapmıştı yengemi hemen domalttım ve arkasına geçtim götünü bir güzel kremledim sadece kafasını sokmuştum girmiyordu yengem altımda inliyordu birden kökledim gidip geliyordum ama çok zorlanıyordum birazdan götünden çıkardım ve kucağıma oturttum yengem kucağımda zıplıyordu bu arada dudaklarımız birleşmiş dillerimiz birbirlerini yalıyordu yengem ben geliyorum dedi ve sarsılarak boşaldı ben biraz daha hızlandım yengemin dölü sikimi vıcık vıcık yapmıştı artık bende boşalacaktım yenge dedim ağzına boşalacağım dedim onun gözleri kaymıştı zaten o halde bana tamam dedi sikimi amından çıkardım ve yengemin ağzına dayadım yengemde adeta vakumluyordu çok geçmeden ağzına boşaldım ikimizde nefes nefese kalmıştık sonra ikimizde yatağa uzandık biraz öpüştükten sonra ben kendi odama geçtim o gün bugündür yengemle seks hayatımız devam ediyor...