KALFANIN ALTINDAN GEÇTİM

selam sitenizdeki hikayeleri okuyorum ve çok zevkle ve heyecanla takip ediyorum adım neslihan bayan kuaföründe çırak olarak işe başlamışdtım 17 yaşıma geldigimde işi ögrenmiştim ve kalfam olan süleyman beni oda da tek buldukca orama burama sürtünüp el kol,şakalaşması yapıyordu tabi bu durumdan hem kızıyordum hemde zevk alıyordum bir gün sabah erkenden dukkanı açmıştım temizlik yapıyordum agda odasında bezleri temiz olanla pisleri ayırıyordum bir anda odaya baktım ki süleyman girdi ve arkamdan götüme şaplatıverdi ne yapıyorsun kız burda diye görmüyormusun temizlik yapıyorum dedim ben degilde başka birisi gelse idi seni burada siker demezmi bense utan dım ve sessiz bir halde işimi bitirip çıktım. bir gün yine süleyman la birlikte oturuyoduk dükkana ablası geldi çok güzel bir hanımdı adı ise gül idi. dulmuş ablası yanlız yaşıyormuş. tanıştık sohbet ettik ve bir gün seni süleyman alsında bize gelin size çay pasta,kek yapar otururuz dedi bense bilmem ki,evden izin alabilirsem bakarız abla dedim .haftanın bir günü izin günümüzdü. oda salı idi. süleyman neslihan ablam bugun bizi çaya bekliyor ne dersin gidelim mi dedi olur ama evden izin istemeliyim dedim. ve izini annemden aldım çok geç kalmadan gel kızım dedi annem .derken gittik gül abla kekler,börekler yapmıştı oturduk bir saat kadar sohbet ettik bu arada gül ablanın telf. çaldı çocuklar siz keyfinize bakın benim 1 saatlik işim var hemen geliyorum dedi çıktı. bu arada ben tedirgin olmuştum süleyman la ben baş başa kalmıştık. süleyman bana çay vereyim mi istermisin neslihacıgım dedi. bu kelime beni heycanlandırmıştı ve hoşuma gitti olur dedim. çayımı doldurup getirdi ve yanıma oturdu. elleriyle saçlarıma dokunup çok güzelsin vede mis gibi kokuyorsun dedi bende heyecan ve ter basmıştı ya bana birşey yaparsa diye derken yavaş yavaş omuzlarıma dogru ellerini indirmeye başlamıştı bir yanda da hoşuma gidiyordu yapma süleyman ablan gelirse rezil olurum dedim sen merak etme anahtarı evde kalmış zile basmadan giremez dedi ve dudaklarımdan. öyle bir başımı çevirip öpüyordu ki yapma etme desemde ok yaydan çıkmıştı korkma sadece seni ve kendimi tatmin edecegiz. fazla ileriye gitmeyecegim dedi elleri buluzumun altından çoktan ğirmiş ve memelerimi okşuyor ve sıkıyordu bu durumda bende artık kendimi tutamaz olmuştum sevişmeye başladık o benim pantolonumu ve kilodumu çıkardıgında yeni, yeni tüylenen amıma dilini deydirmesiyle solugum kesiliyor sandım heyecandan amımda ki sıvılar öylesine yogunlaşmıştıki,zevkten mi yoksa boşalıyormuydum anlayamadım ve süleyman ayaga kalktı pantolonunu indirip ilk kez gördügüm skini elime verdi oyna diyordu elimle sikini oynarken ah ya çok katısın neslihan az daha yumuşak dokun canımı acıtıyorsun dedi nasıl ya dedim agzına alırsan daha kolay olur dedi agzıma dayadı ve bir yandada amımı yalıyordu .yavaş yavaş dilimin uçunla öpüp yalarken içine al dedi denedim ama çok zor bir şeymiş yapamıyorum dedim biraz zorlamayla aldım alırken dişlerim le sikini de parçalamışım çok canı yanmıştı. ve sonra sen uzan ben kendim bari boşaltma yöntemimle halledeyim dedi içerden ablasının kremini aldı ve sikini iyc kremledi ve sonra gögülerini sıkıştır ben arasına sürtecegim dedi 5 dk sonra oda boşaldı hemde göbegime. ilk ti ama güzel de olmuştu zevkini aldım her seferinde daha farklı sex yaşıyoruz yanlız içime ğirmiyordu ona çok teşekkür ederim süleymanım. bana sexi ögrettiği için