BALDIZIMLA DELİ GİBİ SEX

slm bende sizlere bir anımı yazmak istiyorum. ben 34 yaşında bir beyim. olay benim ortanca baldızım esra yla geçti. esra 24 yaşında esmer güzeli bir kız. esra genellikle bizde kaldıgı için aramız baya iyidir. yani her türlü şakayı falan yaparız. bende romatizma rahatsızlıgı oldugundan bu bana devamlı msj yapardı. yine bir gün rahatsızdım ve eve erken gelmiştim. eşimse daha işteydi eve geldigimde baldız şaşırdı hayırdır enişte ne oldu dedi bende rahatsızım ya her yerim agrıyor dedim oda sen banyo yap ben sana masaj yapayım dedi olur dedim. banyodan çıktım ve yaz oldugu için sadece şort giydim üzerime bir şey almadım. bu masaja başladı ayaklarıma gelince gıdıklamaya başladı üşendigimi biliyordu yapma diyorum bu devam ediyor bak kötü olacak bende yaparım dedikçe aldırmıyordu. bende yerimden kalkarak ensesini ellemeye başladım o da ensesinden üşeniyordu. tabii bu arada ensesini elletmemek için arkasını dönüp kaçmaya çalıştıgında belinden tutup kendime dogru çekmemle zaten kalkmış olan sikim tam kalçalarının arasında yerini aldı ama bu hiç sesini çıkarmadı. bende ensesine dokunurkan bastırmaya devam ediyordum bir müddet böyle boguşurcasına şakalaşırken bir anda ellerimin gögsünde oldugunu farkettim ve o anda ikimizde hareketsiz kaldık o da hiç hareket etmiyor benim ne yapacagımı merak ediyordu. 3-5 saniye öyle elimin biri gögsünde birisi de kendime çekmek için beline dolamış şeklde kaldık. ve ne olduysa o anda oldu enişte yeter artık ne yapacaksan yap bitsin bu işkence demesiyle bozuldu ve bir anda dudaklarımız biribirine kiltlendi. deli gibi öpüşüyorduk ve onun üzerinden şortunu ve tşortünü iç çamaşırlarını ne zaman çıkarttıgımızı bile hatırlamıyorum. kendime geldigimde baldızım benim yarragınmı yalıyordu o anı görücne deli gibi agzının içine boşaldım hepsini yalayıp yuttu belliki tecrübeliydi kaltak. bir müddet sesizlik kapladı ve sigara içtik. ondan sonra tamam mı devammı dedigimde seninim enişte ne istiyorsan ne diyorsan ben hazırım demesiyle tekrar deli gibi sevişmeye başladık. kız oldugu için amından sikmedim ama götünü o gün 3 defa siktim ve artık nerdeyse her gün sikişiyoruz .