SINIRSIZ SİKİŞ

selam ben berk ap yim hep isteyipte yapamadıgım isteyipde gercekleştiremediğim bir tek p olmam vardı. bir gün nette dolaşıyordum evli bir ciftle tanıştım isimleri cahit ve tülin onlarda bu ilişkiyi istiyorlar telefonla beni cıldırtıyorlardı,beni evlerine davet ettiler .hemen yola cıktım izmire vardıgımda beni garajdan aldılar lüks bir evin önünde durduk iceriye girdik ben cok heyecanlıydım bacaklarım titriyor kendimi tülinden alamıyor yaşayacagımız sınırsız sexsi düşünüyorsum cahit duş almayı teklif etti birlikte duş almaya girdik ben tülinin sırtını sabunlarken cahitte benim sırtımı sabunlamaya başladı bi ara cahidin PENİSİNE gözüm takıldı benimkinden büyüktü benim ensemi yalamaya başladı bende tülini dört ayak pozisyonuna getirdim yaragımı tülinin amına ve götüne sürtmeye başladım o pembe deligi harikaydı yaragımı yavaş yavaş bastırmaya başladım kafası girdiğinde tülinin inlemeleri banyoda yankılanıyordu bu arada arkamda bir sertlik hissettim cahitte beni sikmek istiyordu biraz durdum cahit yüklenmeye başlamıştı kafasının girmesiyle gözlerimde sanki şimsekler caktı cok acı bir şekilde bagırdım ahhhh cok canım yanmıştı ama aynı zamanda cokta hoşuma gitmişti artık cahit kımıldamıyor ben hareket ediyordum ben tülini bagırta bagırta sikerken cahitte arkamdan beni sikiyordu ben dahada hızlandım ben tüline hızlı bir sekilde girip cıkarken arkamdanda sanki bir piston girip cıkıyordu sexkten inanın beynim uyuşacak sandım 3 müz bilikte bagıra bagıra boşaldık ben cahidin PENİSİNİ agzıma aldım DOYASIYA yaladım temizledim kafasına bir öpücük kondurdun tülinde benim yaragımı agzına aldı yaladı temizledi 3 müz birlikte banyodan cıktık. cahit ve tülinle yatak odasına gectik benim arkam cayır cayır yanıyor popomun üzerine oturamıyordum ,üzerimizdeki havluları attık 3 müzdede utangaclık filan kalmamış kırk yıllık dost gibi davranıyorduk bir birimize. 3 müzde cırılcıplak kalmıştık ben tülini yataga yatırdım bacaklarını actım amı yeni agda yapılmış mis gibi önümde duruyordu hemen kafamı ayaklarının arasına soktum amını yavaş yavaş yalamaya başladım dil darbelerim hızlanmıştı dilimi amının derinliklerine gönderiyordum ki cahitte benim arka deliğimi yalamaya başladı popomu biraz daha yukarıya kaldırdım rahat yalaması icin tülinin am suları dışarıya cıkmaya başlamıştı sularının bir tek DAMLASINI ziyan etmeden yalıyordum tülin artık kıvama gelmişti onu domalttım yaragımı amına dayadım ve ani bir hareketle icine giriş yaptım saten sulanmış amından şap diye ses geldi öylece bekledim cahit bu arada arkamı kremliyordu cahit yaragını popoma dayadı ve oda aynı benim gibi hızlı bir şekilde giriş yaptı biraz canım yanmıştı ama buna değerdi bu arada tülin seslendi hadi artık. bu olup bitenleri herkes duvardaki büyük aynadan izleyebiliyordu ben hızlanmaya başladım sıcacık amın icinde yaragım mest olmus amın tadını cıkartıyordu ki arkamdaki yaragın tadına varmaya başladım offf bu muhteşem bir duygu sikerken sikilmenin ne hoş oldugunu bilemezsiniz ama cahit birden geldi icim onun sıcacık menileriyle doldu cahit arkamdan cıktı ben hala devam ediyordum tülin zevk naraları atıyor kac kez geldi bilmiyorum ama ben hala devam ediyordum cahit yaragını agzıma verdi yalamaya başladım artık bende kendimi kaybetmeye başladım bagıra bagıra boşaldım yatagın üzerine yıgıldım kaldım. birer yorgunluk sigarası yaktık tülünin cok istediği bişey vardı bana tel anlatmışlardı bana sordu bende olur dedim tülin cekmeceden 20 cm takma yaragı cıkartı ve beline taktı kocasına arkamı kremlememi istedi.cahit beni yatagın üzerine yüzükoyun yatırdı ve arka deliğimi yalamaya başladı arkam ıslanmış ben inlemeye başlamıştım arkamı yavaş yavaş kremlemeye başladı 2 parmagını deliğime sokup cıkarıyordu, tülin cahidi kenara cekti takmayı deliğime dayadı artık kıvama gelmiştim tülin öyle bir girdiki arkama gözümde şimsekler caktı tülin ensemi kulak memelerimi yavaş yavaş yalıyor beni cileden cıkarıyordu tüline hadi artık dedim hızlı bir şekilde bana vurmaya başladı bu arada cahit bizi izlerken dayanamadı tekrar sertleşti yatagın üzerine cıktı benim önüme uzandı ve PENİSİNİ agzıma verdi iştahla PENİSİNİ yalamaya başladım tülin arkamdan hic durmadan vuruyordu artık arka deliğim uyuşmuştu beynimi acı ve zevk kaplamıştı cahidin PENİSİNİ iştahla yalıyordum ki cahit bagıra bagıra suratıma boşaldı biz hala devam ediyorduk tülin gelmek bilmiyor öyle bir inliyorduki cıldırıyor sandım cahit altıma yattı benim yaragımı agzına aldı zevkle yalamaya başladı toplarımı ve PENİSİMİ öyle bir yaladıki dayanamadım bende boşaldım . tülinin boşalmaya niyeti yoktu ona artık cıkması gerektigini söyledim tülin cıktı takmasını cıkartım ve biraz dinlenmek icin birer sigara yaktık bu arada göz ucumla saate baktıgımda sabahın 5 olmuştu ama ben daha doymamıştım tüline hadi dedim benimkini agzına verdim yalatmaya başladım cahidi yanıma yaklaştırdım biraz benim PENİSİ emiyor yalıyor birazda cahidin PENİSİNİ agzına alıyor ve yalıyordu ikimizde PENİSLERİ kocaman oldu ben cahidi sırt üsttü yatırdım tülini onun üzerine cıkarttım cahidin PENİSİNİN tülinin amına naıl girdiğini biraz izledim tülin onun üzerinde zıplamaya başladı tülini biraz öne doğru bastırdım niyetim tülini arkasından sikmekti oda bunu anladı bana yadımcı oldu biraz zorlandım ama tülin o muhteşem dar pembe deliğine girmiştim tülinin iki deliğinide doldurmuştuk artık tülin deli oluyor cıglık atıyordu cahitle birlikte ritmik hareketlerle tülini bagırta bagırda siktik taki sabahın 6 sına kadar artık 3 müzdede derman kalmamıştı banyolarımızı yaptık ve tülini aramıza alarak güzel bir uyku cektik ama haketmiştik 3 müzde