KUMSALDA SEX

Merhaba arkadaslar adim Çaglar. İzmir`de oturuyorum. Gecen yaz cesmeden yeni bir yazlik ev almistik ve yazin bu evde kalmaya gittik. Evimiz bi sitedeydi, bu sitede de bircok guzel hatun vardi. Siteye geldigim gunden itibaren adeta gozum gonlum acilmisti. Ne zaman sahile insem orada guneslenen bir kiz vardi ve cok guzeldi. . Yesil gozlu sari sacli bi afetti. 19-20 yaslarinda gosteriyordu. Tabiki yanindada bir dolu hos kiz arkadasi bulunmaktaydi. Siteye geleli bir hafta olmustu ve ben bu kizla konusmanin bir yolunu bulamamistim. Sans eseri bir gun marketten ekmek almaya gittigimde bu kizla karsilastim ve hemen orada muhabbeti kondurdum. Adini sordum bana adinin neslihan oldugunu soyledi. En azindan adini ogrendim ve yolda beraber evimize yuruduk biraz geyik yaptim. Fakat kiz cok guzeldi bazen ona bakip kaliyordum guzelliginden dolayi. Neyse boyle muahbbeti kurmustum ondan sonraki gun ona -evine gidip- denize beraber gidelimmi diye sordum. O da tamam bekle bikinimi giyip geliyorum dedi. Bikinisi pembeydi ve cok seksiydi. Sari saclari ve yesil gozleride cabasi... Denize beraber gittik ve beni diger arkadaslariyla tanistirdi. Denizden eve donuste aksam da beraber olabilirmiyiz diye sordum, o da bakariz dedi. Neyse aksam olmustu saat 11 gibi evine damladim ve gel biraz dolasalim dedim. Tamam, zaten birazdan arkadaslarim gelecek dedi. Bende arkadaslarin gelene kadar kumsalda biraz oturalim dedim. Geceleri kumsalda hic isik yoktur. Neyse kumsala gittik oturduk. Altinda cok seksi bi mini etek wardi. Gozum hep bacaklarina takiliyordu ve sonunda neye bakiyosun diye sordu. Bende pardon dedim. Onemli değil dedi, fakat ben dayanamiyordum elimde olmadan kizin bacaklarina kenetleniyordum. Resmen gozlerim kizin iki bacak arasindaydi hep ve sonunda kiz kafami yukari kaldirdi ve guldu benim niyetimi anlamis gibiydi. Dudagıma bir opucuk kondurdu ve bende ne oldugunu anlamamistim fakat ne yapacagimi iyi biliyordum. Hemen dudaklarina yapistim ve bir elimlede kizin eteginin altina elimi soktum. Eteginin ici cok sicakti. Hemen kukusu ile oynamaya basladim. Sikim de dimdik olmustu. Bu arada neslihanda benim tisortumu cikartti ve pantalonumu siyirmaya basladi. Sonra bende kizin etegini siyirdim. Etegi bel hizasindaydi ve siyah kilodu gozumun onundeydi. Hemen kilotunun yani siyirdim ve kizi sirt ustu yatirip icine girmeye basladim. Kizin o sirin yuzu birden eksimisti fakat boyle daha seksi olmustu. Neyse boyle 2-3 dk gidip geldim. Daha sonra bosalacagimi anladim ve sikimi cikarttim hemen. Kizin agzina goturdum ve kiz biraz agzina aldiktan sonra azginin icine bosaldim. Kizin yuzundeki ifade cok hostu. Bugunden sonra neslihanla cikmaya basladik, iliskimiz 4 hafta kadar surdu ama o dort hafta bana yetti. :) Butun fantezilerimi onun uzerinde denedim...