CANIM ÇEKTİ

Sürekli olarak my nette cetler yapıyordum. Genellikle erkeklerden pasiflere buluşma teklif ediyor ve buluşunca emelıme kavuşuyordum. Bir gece 20 sıralarında aynı şehirde olduğumuz bİrı benle buluşmak istedi ve pasifti. Onu aldım ve evime götürdum. Evde az sohbetten sonra soyunduk ve yatağa gırdık. sevişmeye başladık öpüşüyorduk. Karşılıklı öpüşüyor emiyor yalıyorduk birbirimizi. Benim yarağımı ağzına aldı emmeye başladı. 69 olmuştuk o anDa elime onunki geçti birde ne göreyim kalın başlı en az 20 cm bir yarak. Benimki ise sadece 13 cm. Şaşırdım o halde olaya devam ettim ama aklım gitmişti. Arkasını döndü ama ben o yaraktan etkilenmiştim ve ereksıyonum olmadı. Oda ben arkana sürtüneyim istersen dedi. Şaşkınlık içindeydim ne dediğimi hatırlamıyorum bile. Arkama çıktı ve bana sürttürmeye başladı. Arada bir gırıcek gibi oluyordu bende dıkmeye devam ediyordum kıçımı istemeden. Bana sana gecıreyım taşaklarıma kadar deyince iyice şaşırdım ve hayır dedim altından kalktım giyindik çıktık evden. Onu hiç unutamamıştım her an o yarak aklımdaydı. İşte başladım onu düşünmeye kendimi alamıyordum. Bir akşam onu aradım ve buluşalım dedim o işim var başka zaman deyince ben seninkini merak ediyorum dedim o da hemen benim evime geliyorum dedi. Evde buluştuk. Epey sohbetten sonra bana hadı artık soyun dedi. Acayip duygular içinde soyundum götüm ak kabak gibi önündeydi. Ben sadece acı bana ne olur diye bildim. O ise gayet temkinle rahat ol acıtmıycam yavrum seni ibnem yapıcam diye söylenıyordu kızıyordum ama doğrusuda buydu ibnesi olacaktım artık onundeydim. Götümü tükürükledi bolca heyecanla onu hıssedıyordum neyse deliğime dayadı ve üstüme sertçe yattı o andan götümde acıma ve açılma hissettim. Ben acıyla öne kaçmaya çalıştım o da bana dur yapma sakın kaçma kızarım bak diye tehdit edıyordu.Bana ıkında rahat gırsın dedi bende yavaşça ıkınıyordum böyle mücadele devam ederken birden şak diye geçirdi. Anladım başını geçirmişti. Ama deliğim yanıyordu. Kıvranıyordum dur acıdı çıkar tamam dur diyordum o aldırmadan köklemeye çalışıyordu ve sertçe darbelerle yarıya kadar soktu. Ben can havliyle altından kaçtım. Ayakta deliğimden çıkardığı sikine bakıyordum ya nasıl aldım bunu diye mırıldanırken hadi bak bozuldun tam buraya kadar yedin artık rahat sikicem hadı. Bınbir nazla kandırarak altına aldı yine altındaydım ve deliğim yanıyordu.ama nafile köküne kadar sokamıyor ve bana küfür etmeye başlamıştı. Bu ara bana ulan ibne ıkınsana ulan orospu hadi lan karısını sıkecegım ibne hadi lan diye söylenerek kökledi bana ağlamaya başladım ama ağzımdan ne çıktığını fark edemedim hiç. Omuzlarımdan kavramış ve köklüyordu deliğim ah götüm diye diye ağlıyordum. İşini bitirdi. Kalktı ve bana bundan sonra karımsın ne dersem o olacak tamamamı lan dedi ben sessiz kaldım. Bir hafta sonra onun evine çağırdı gittim ve evde 5 dk oturmuştuk ki başkası geldi tanımıyordum onu. Bana Ömer seni sikicek dedi ben hayır lan bu da ne demek artık ya. Deyip itirazlandım ama o nafile bana tokat attı beni altına aldı. Soymaya başladı ömerde soyundu Ömer arkamdan o önden bana yükleniyorlardı. Artık Ömer girmişti bana ve sessiz kaldım o anda ağzım dan ıhh ıh Ömer kocacım gibi sözler çıkartıyordum ağzıma tokatı koydu ibne senin kocan sadece benim bu tokatın acısıyla ömerın sikişi karıştılar. Götüm bollaşmıştı artık. Ve beni istediğine siktiriyor artık.