OTOBÜSTE LİSELİ KIZI...

Sabahları uyandığımda bile seks yapmayı arzulayan bir insanım. bazen uyanır uyanmaz TV ye bakıp özellikle fashion TV de iç çamaşırı programları 31 çekerim. Aslında en fazla da kadınların götünden hoşlanırım ve kalabalık yerlerde fort çekmeye bayılırım. Özellikle kadınların ben fort çekerken kaçmaya çalışması, sıkıntı içinde oflayıp puflamaları yada çaresizce kaderlerine teslim olmaları beni deli eder. Sanki yarın olmayacakmış gibi götlerini elbiseleri üzerinden sikerim. Çalıştığım iş yerinde de bakımlı ve genç bir ton kız var ve hepsine fırsat buldukça sürterim. Hatta bazısı, beni görünce fort fırsatı vermemek için sakınırlar. Ama ben bir şekilde kalkan sikimi götlerine değdiririm. Bir arkadaş meclisinde, Feyza isimli uzun boylu,süper vücutlu ve götlü bir kızla tanıştım. Masum, çekingen bir kızdı. O akşam toplantıda bir iki ufak değdirme yapababilsemde esas amacım yakınlaşmak olduğundan dolayı fazla sıkıştırmadım. Amacım onunla ciddi bir ilişki yaşamaktı. Hemen ertesi gün mail adresine yazarak muhabbeti artırmaya çalıştım. Aynı günlerde otobüs durağında, liseli bir kız peydah olmaya başladı. Geniş kalçalı olgun bu liseli sabahları taşaklarımı sızlatacak derecede beni azdırıyordu. Onu bakışlarımla sikerken birkaç kez yakalandım hatta. Bir sabah beklediğim fırsatı yakaladım. Geç gelen otobüs full doluydu ve ben usta fortçu olarak yerimi liselimin arkasında hemen aldım. Harika bir parfüm kokusu ve at kuyruğu saçlarıyla tam bir seks abidesiydi. Jileli eteği dolgun kalçalarıyla dopdolu titriyordu. Önce bir iki deneme yaparak göt yanaklarına elimin tersiyle dokundum. Tepki yoktu. Zira elleriyle tuttuğu klasörü sebebiyle götünüde koruyamıyordu. Ben icraata başlayınca,çevremde de başka icraatları yapanları gördüm. Kimi elindeki torba bahanesiyle genç bir kızın götünü elliyor,kimi orta yaşlı bir kadına sürtüyordu. Tam bir seks otobüsüydü. Benim kız çaresizce yana bakmaya çalışıyor,arkasındaki sertliğin sahibini görmeye çalışıyordu. Bir ara otobüs o kadar sıkıştı ki kalkan sikim tam göt yarığının içinde kayboldu. Ama ben lisede okurkende çok kızın ahını almış biri olarak,okul eteğinin tadını biliyordum. Kızcağızın kulakları kızardı, ofladı püfledi ama son durağa kadar yarağımı tam kıçında hissetti. İnerken önüme geçmesine izin vererek, kıçına hafif bir dokunma yaptım. Buna tepki olarak dirseğiyle hafifçe karnıma vurdu çok hoşuma gitti. Bu olaydan haftalar sonra aynı kızı otobüste yakalayamadım. Beraber olduğumuz zamanlarda ise fırsat bulamadım. Bana bakışları oldukça sert ve kızgınlık doluydu. Aynı dönemlerde Feyza ile ilişkimiz ilerlemiş,hatta sözlenmeye kara vermiştik. aklımdan ara sıra onu becermek geçse de bu düşüncelerimden vazgeçiyor,aklımdan siliyordum. Genelde hıncımı semt pazarlarında tıkış tepiş içerisinde alışveriş yapamaya çalışan karıların kalçalarından alıyor, ateşimi başka götlerde söndürüyordum. Özellikle iyi havalarda ankaranın semt pazarlarında harika götlü genç-olgun karılar oluyor, Bilumum fortçu ziyafet çekiyordu. İzlemesi bile zevkli oluyordu. Kalabalıkta kimseye belli etmeden kaçan kadınlar,arkasından karıya ya dayayan ya da elleyen adamlar ya da hiç bir şey yokmuş gibi davranan ama sıkıntısı yüzüne vuran genç kızların arkasındaki adam ya da birden fazla adam tabloları pazar seyrekleşene kadar devam ediyordu. Bir akşam,iş çıkışı Feyza ile otobüsteydik,baştan hafif seyrek olan otobüs yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. Birden farkına vardım ki hemen arkamda benim liselim bulunuyordu. Sikim anında kan dolmaya başladı ama feyzanın yanında ne yapacaktım? işte o an hayatımın hatasını yaptım. Bir grup öğrencinin daha otobüsü doldurmasıyla Feyza önümde kalmıştı. Kendimi daha fazla tutamayacaktım. Kalkan sikimi göt yanağına yapıştırdım. Muhafazakar bir kimliği olan Feyza irkildi ve yana kaydı ama kötü niyete yormadı sanırım. Çünkü hemen arkasını dönüp,sıkıştınmı dedi. Başımı salladım ve az daha sağa kayarak göt yarığına doğru bastırıp,çekmeye başladım. İşte o an Feyza da başına gelenleri anlamaya başladı ve kendini benden uzak tutmaya çalıştı ama önünde demirler vardı ve gidecek yeri çok azdı. Kafamı sola çevirdiğimde,liselimin benim icraatımı tiksinerek seyrettiğini gördüm. Bu beni daha da azdırdı ve ona doğru bakıp feyzanın götüne tamamen yapışıp, kalçalarımı ileri geri oynatmaya başladım. Feyza kaçacak yeri olmayınca son olarak kaderine teslim olmadan ayaklarını yukarı kaldırarak sikimin hizasından kıç deliğini uzak tutmaya çalıştı ama ben ondan daha da uzundum,bu hamlesi bir işe yaramadı. Daha fazla ayakta o şekilde kalamayarak,götünü bana teslim etti ve başını öne eğerek inene kadar dudaklarını ısırarak onu orada becermeme sabretmeye başladı. Aynı zamanda arka kapıdan binen sakalı bir tipte,belliki fortçu, hemen liselime yapıştı. Kız şok olmuş bir şekilde arkasına baktı ama kaçacak yeri yoktu. Ben olayı fark edip sırıtınca iyice korkan kız sağa sola bakınmaya,götünü adamın yarağından kurtarmaya çalıştı. Adam pompalamaya devam ediyordu. Kızcağız gene kızarmış ve elinde tuttuğu klasöre yapışmıştı. Bense belimi iyice geriye atıp,sikimi tam olarak feyzanın kıçına saplamıştım. Artık sonlara geliyorduk Bir ara ani bir fren sonucu ben taa liselinin arkasına doğru kaymışken benim yerimi de diğer adam aldı. Zaten feyzanın kumaş pantolonundan fırlayan yuvarlak ve çıkık kalçaları adamı kalabalıkta davet eder gibiydi ve adam saniyesinde fayzanın göt yarığına yerleşti. Adam fena halde yapışmış ve yüzü feyzanın saçları arasına gömülmüştü. bense liseliye dayamaya çalışıyordum. Fakat kız elindeki kitapları kalçasına siper atmaya çalışıyordu. Dayanamadım ve kitapları elimle çektim, Bu sefer elinin tersini siper etmeye çalıştı fakat onuda ittirerek yaslanmaya başladım Homurdanarak ve oflayarak tepki verdi ve yana dönmeye çalıştı ama nafile,ben sıkıca yapışmıştım. Bu arada fazla ses çıkarmış olucazki Feyza bir ara yana bakarak beni gördü. Yaptığım işe zaten acayip canı sıkılan kız,bir de başka bir masumu götürürken beni görünce gözlerini fal taşı gibi açtı ve başını önüne çevirdi. Kızın götü yumuşacıktı ama ben tekrar feyzaya yöneldim ve adam da niyetimi anlayınca yer değiştirdik, Liselim gene kaçamamış ve daha zor bir pozisyonda tam olarak neredeyse öne eğilecek şekilde adama yakalanmıştı. Ben artık feyzanın götüne yapışmış hafifçe ileri geri sikimi dayarken adam kızın götünü açmaya başladı. Yüzünü göremediğim kızın eteğini kaldıran adam sikini de dışarı çıkararak kızın incecik,pamuklu kilodu üzerinden kıçına yapıştı. Bense artık boşalacaktım. Feyza ise yüzünü bana döndüğünde kısık sesle ineceğim dedi ve ağladığını fark ettim ve bir şey demeden dirseğinden tutarak önüne çevirdim ve belinden ittirerek hafifçe domalttım. Artık gözleri iyice sulanan feyzanın domalık götüne bastıra bastıra boşaldım ve 1 durak sonra inmesine izin verdim. Bana bir şey demeden indi ve gitti. Liselime göz attığımda ise buz gibi olmuş suratıyla ayakta durduğunu ve hemen arkasında adam tarafından dayandığını fark ettim. Ama adam farklıydı ve fena bastırıyordu. İneceğim yere yaklaşırken liselime yaklaştım ve götünü avuçlarımla sıktım. Bir şey diyemedi ve indim. O olaydan sonra Feyza ile ne telefonlaştık nede görüştük. Taki bir süre sonra aynı arkadaş meclisinde karşılaşıncaya kadar. Benden uzak durmaya gayret etti. Ama ben bir fırsatını bulup,kıçına fena bir dayama yapınca dayanamayıp ağlamaya başladı. Ev sahibi arkadaşımız odasına götürüp onu teskin etmeye çalıştı. Döndüğünde 2 side bana soğuk soğuk bakıyorlardı. Sanırım her şeyi anlatmıştı. E ne yapalım kızım o kadar güzel gün olamayacaktı dedim ve hiç tınmadım.