VARDİYA AMİRİM

Benim hikayem ayni departmanda çaliştiğimiz bayan amirimle geçen gerçek bir olaydir. Once biraz kendimden bahsedeyim ben atletik yapili 1. 89 Cm boyunda bugday tenli 90 kg. Ağirliğinda seksi seven evli bir erkeğim. Yaşadiğim olayda 1 senedir ayni ortamda çaliştiğimiz kumral 1. 68 Boylarinda iri basenleri olan balik etinde adi aygül olan (isim sahte) güzel bir kadinlaydi. Aygülle sürekli güler şakalaşirdik ancak seviyeli bir muhabbetide ben korurdum çünki nede olsa o benim amirim pozisyonundaydi. Bulunduğumuz birimin denetlemesi olduğundan sürekli akşamlari mesaide olurduk yine bir gün bir akşam mesaisinde onun odasinda hoş sohbet muhabbet derken konu evliliklerimize ve seks hayatimiza geldi. Bu konu açilinca benim nefesim siklaşti ve heyecanlanmaya başlamiştim bana sürekli eşinin belinin ağridiğindan ve cinsel yaşamlarinin heyecanini kaybettiğinden falan bahsediyordu bende onu etkilemek için benim cinsel hayatiminda eşimin sürekli caninin yandiğindan şikayet ettiği için iyi olmadini söyleyince onunda gözleri parladi. Tabi benim ufaklikda oturduğum yerde baya bir havaya kalkmişti sikimi farkeden amiriminde nefesi siklaşmaya başladi. O masasinda kendi koltuğunda oturuyordu bende masasinin önündeki koltukta kahve doldumak bahanesiyle ayağa kalktim o zaman benim ufakliğin boyutu 18 cm olduğu için kurduğu çadir artik bariz belli oluyordu. Kahveyi alip arkama döndüğümde amirimin yüzünün kizardiğini gördüm. Bana hayrola senin sikin banada mi kalkiyor diye sorunca bende sağlikli bir erkek olduğumu ve beliminde hiç ağrimadiğini söyleyince gülerek kahvesini almak için elini uzatti ve elini başka bir yere atti benimki pantalonu yirtip çikacakti neredeyse fazla uzun sürmeden fermuari açip boxerimin deliğinden sikimi dişari çikardi ve küçük dil darbeleriyle sikimi yalamaya başladi Bende gömleğinin düğmelerini açip memelerinin uçlarini avucumun içiyle okşuyor diğer elimlede ensesinde küçük daireler çiziyordum. Artik bende harekete geçdim oturduğu koltuğunun önünde diz çöküp pantolonun kemerini ve fermuarini açtim kiçini hafif yukari kaldirarak pantalonunu çikarmama yardimci oldu. Daha sonra bacaklarini iyice açarak koltuğunun kol koyma yerlerine yerleştirdim. Beyaz pamuklu kilodu ortasi hafif islanmiş durumda şişkin amciğiyla tam karşimda duduyordu. Dilimle önce baldiriyla kilodununun kenarlarini temas ettiği noktalari boydan boya yaladim. Daha sonra kilodunun üstünden dil darbelerini vuruyordum o rahat koltuğuna iyice yayilmiş ve inlemeye başlamişti parmağimla kilodunu kenara doğru çektim ve daha 3 4 günlük traşli şişkin amcik karşima çikmişti artik dilimi klitorisine ve aminin derinliklerine kadar ulaştirmaya çalişiyordum omuzlarimdan çekiştirip artik sikini istiyorum diye bağiriyordu. Sikimi amina dayayip önce yukari aşaği yapip içine doğru ittirmeye başladim. Sulanmiş amcik direnmiyor daha fazlasini istiyordu sonunda taşşaklarima kadar soktum ve git gel yapmaya başladim amirim kendinden geçmiş bir şekilde bağirarak boşaldi bende fazla tutamadim ve boşaldim. Artik vardiyalarimiz şenlendi