24 YAŞINDA 2 ÇOCUK ANNESİ

Ben 24 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım,eşimin işi dolayısıyla ayda 2 yada 3 kere görüşebiliyoruz , 2 Akşam kalıp tekrar dönüş yapıyor,Buda beni cinsel yönden tatmin etmiyor,Bense sekse çok düşkünüm,çocuklarım küçük olduğu için pek dışarı çıkamıyorum ,Günlük ihtiyaçlarımı mahallenin delikanlılarına aldırıyordum,Bazen onları eve davet edip kahve yapıyorum onlarda geldiğinde kendimi beğendirebilmek için mini etek giyip seksi olmaya çalışıyorum Bir akşam kapının önünde 2 genç oturmuş konuşuyordu biri bizim sokaktan diğerini tanımıyordum Onları çağırıp hasta olduğumu bana yardım etmelerini birinin eczaneden ilaç almasını istedim yabancı olan gitmek istedi Ama ne alacağını sordu böyle bir soru beklemediğimden çocukların öksürük şurubunun kupürünü vererek gönderdim Bayılmış gibi yaparak gencin kucağına uzandım oda beni kucağına alıp koltuğa yatırdı bir an Gözümü açtım göz göze geldik uzun süre gözümün içine baktı gülümsedim onunda bana ilgisi olduğunu biliyorum Eşim evden gideli 3 ayı geçmişti ben çıldırdığım şeyi içimde hissetmek istiyordum önce yanağımdan öptü sonra Uzun uzun öpüştük sonra doğrulup arkadaşını arayıp gelmesine gerek kalmadığını söyleyeyim dedi Olsun öylesi Daha güzel olur dedim 5-10 dakika sonra oda geldi elindekinin ne olduğunu eczacı söylemiş iç bakalım bu ilacı Dedi bende ilacım sizde diyerek soyundum diğeri gelerek öpmeye başladı İkisininde yarağını çıkarıp gırtlağıma kadar alıyordum büyük bir heyecanla ikisinide emiyordum zevkten tir tir titriyorlardı Bende hızımı alamıyor daha fazla emiyordum beni soymaya başladılar ikiside çıldırmıştı birbirlerinden çekiniyor yada utanıyorlardı onlara rahat olmalarını söyledim külodumuda aldılar biri amımı yalıyor diğeri göğüslerimi, iyice Karışmıştık sonra diğeri ağzıma verdi oda adeta ağzımı sikiyordu beni kucaklayıp yatak odasına götürdüler Öpüşmeye deliler gibi cılgınca sevişmeye başladık büyük yaraklı olan götüme dayadı biraz irkildim ama Onu almak için can atıyordum ilk hamleyi yaptı sadece ucu girebildi ama ben yatakta hop hop hopluyordum Ve nihayet yarı olmuştu diğerinin ağzımda olan yarağını ısırmamak için kendimi zor kontrol ediyordum üçüncü Hamlede sonuna kadar girmişti o sokup çıkarıyor bense yetmez daha fazla sikin beni diye bağırıyordum Öteki bir kere daha ağzıma boşalmıştı hepsini yuttum ama yarrağı dimdikti ikiside inliyordu dayanamadım onun üstüne çıktım var gücümle hopluyordum diğeri götüme yanaştı kremledi yavaş ol dedim daha önce hiç götümden Sikilmemiştim ve soktu önce acıdı sonra acı tarif edilemez bir zevke dönüştü,amımı ve götümü yırtarcasına gidip Geliyorlardı Alttaki neredeyse göğüslerimi yutacak gibi emiyor arada bir ısırıyordu hiç böylesine güzel sikilmemiştim tamamen kendimi onların kollarına bırakmıştım bu arada kaç kere boşaldığımı bilmiyorum onlarda Ammı götümü doldurdular büyük yarağı olan beni kucağına aldı kendine çekti sikmeye başladı sanki uçuyordum Diğeride öpmedik yalamadık yerimi bırakmadı sonra döndü koca yarağını götüme dayadı yapma alamam dedim Sende bu azgınlık varken iki tane bile alırsın diyerek bir hamleyle soktu zevk acı birbirine karıştı sabaha kadar böyle sikiştik defalarca her yerimi vıcık vıcık yaptılar ilişkimiz hala devam ediyor onlar beni ben onları tatmin edip Gidiyoruz ne yaparsınız azgın biri olmak zor yaşayanlar eminim beni çok iyi anlar.