ARKADAŞIMIN GÜZEL ANNESİ

Yazlık komşumuz yakın arkadaşım Turanın annesi çok güzel. Her zaman hayallerimi süsleyen 43 yaşında olgun, bakımlı ve seksi bir kadındır. Ailelerimiz de iyi görüştüğünden kışında gidip onlarda kalabileceğimizi söyledi Çiğdem teyze. Ben de seve seve dedim. Kışın bir gün gittim kalmaya ve gece kendi yattıkları odanın yanındaki odayı bana ayarladılar. Ahmet amca geceleri çok içen bir adam. Yaklaşık 50 yaşında. O gecede beraber içtik tabi o yine çok içti gece yattık ama beni uyku tutmadı. Bir an içerden gelen seslere kulak verdim ve şu sesleri duydum "ufff Ahmetcim olmuyor, yine çok içmişsin herhalde, neyse moralini bozma ama 2 aydır bu böyle" Ben bu sözleri duyunca cok tahrik oldum ve sabaha kadar ereksiyon halinde kaldım. sabah beni uyandırmaya Çiğdem teyze geldi ve ereksiyon haldeki penisimi gördü. Kahvaltıdan sonra arkadaşım Turan`la dükkana gittik. Telefon geldi Çiğdem teyzeden ve beni birşeyler almak için eve çağırıyordu. Hemen arabayla gittim. Eve girdim yukarıdaydı çiğdem teyze. 3.kata çıktım ve karşımda çok seksi leopar desenli iç çamaşırlarıyla duruyordu. Ondan sonra olanlar oldu zaten. Deliler gibi sevişmeye başladık, vajinası biraz sarkıktı ama yalayınca nasıl inliyordu bir görseniz. Sonra boxer`ımı indirdi ve penisimi ağzıma almaya başladı. Kocasınınkinden daha büyük olduğunu söyledi, sonra bacak omuza pozisyonuyla başlayan gömme dakikaları başladı. Hele o koca poposuna domaltarak vurmak en zevklisiydi. Nasıl boşaldım bende bilmiyorum, o benim için seks Tanrıçası...