İLK KEZ HAMAMDA

Ben üniversite öğrencisiyim. Dersler bitmiş ben de artık memleketin yolunu tutmuştum. Çarşıda gezinirken bir aile dostumuzla karşılaştım. Biraz sohbet ettikten sonra hadi gel seninle hamama gidip yıkanalım dedi. Ben de olur diyerek onunla gittim. Hamamda soyunurken vücudunu görmem bende inanılmaz bir istek uyandırdı. Ne yapıp edip ben bugün birşey yapacaktım. Ama nasıl? Derken fırsat ortaya çıktı ve bana biraz masaj yapar mısın dedi? Benim de beklediğim andı bu an. Göbek taşına yatırdım onu ve keselemeye başladım. Sabuna sıvadıktan sonra ona masaj yapmaya başladım. Sırt üstü uzanmıştı. Göğüslerinden göbeğine inerken dirseğimi sikine denk gelecek şekilde tuttum. Karar vermiştim. Onu çıldırtacaktım. Dirseğim sikine değdikçe sikinin kalktığını sezdim. Sonra yüz üstü döndü. Siki kalkık olduğu için aşağıdan sarkıttı. Ancak ben peştemali yukarı sıvadığım için sikini rahatlıkla görebiliyordum. Bacaklarına masaj yapma bahanesi ile bacak arasından aşağı inmiş sikine de temas ederek onu delirtiyordum. Nefes alışı hızlanmıştı ve benim de istediğim olmuştu. Peştemali çözülmüş gibi yaparak kalçalarını sabunlamaya ve masaj yapmaya devam ettim. O da dayanamamış olacak ki hadi yıkanıp gidelim dedi. Beraber içeri girdik ve o seni sabunlamamı ister misin dedi. Bu soru doğru yolda olduğumu gösteriyordu. Evet dedim ve o da beni sabunlamaya başladı. Önce başımı ve gözlerimi sabunladı. Aşağı inerken birden peştemalimi sıyırdığını ve benim kini eline aldığını sezdim. Sonra seni istiyorum dedi. Ben de seni istiyorum dedim. Başımdan aşağı su döktü. Sabun temizlenince benimkini ağzına aldı. Benim yukarıdan döktüğüm su sikimle beraber ağzına giriyordu. Sonra o kalktı ve ben görevi devraldım. Deli gibi yalıyordum. Her yarrağına dil atışımda of sesi ile deliriyordum. Götümden sular inmeye başlamıştı. Hamamın sıcaklığı ve benim ateşim götümü ıpıslak yapmıştı. Eğildim ve o arkadan götüme girdi. Yaşadığım zevk ile ne yaptığımı şaşırmış tırnaklarımı etine geçirmiştim. Dakikalarca sikti beni ve hadi sıra sende dedi. Ben de sikilmenin intikamını aldım ve onu dakikalarca siktim. İçine boşalırken ohhh kocacım deyişi beni hala delirtir....