GRUP

merhaba ben hakan almanya da yasiyorum. size bir hafta önce basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum hafta sonu gelmisti ve benim icin sex zamani idi arkadaslarla eglenmeye gittik girdigimiz bir disco da baya kalabalik ve müthis bir atmosfer vardi ama maalasef bütün masalar dolu idi yanliz bir kösede bir bayan ile bay oturuyordu arkadasla yanlarina giderek müsaade istedik ve yanlarina oturduk . arzu ve mustafa idi tanistik ve sohbete basladik,arzu cok güzel yaklasik 160 boyunda ama 80 kilo civarinda tas gibi bembeyaz teni olan bir bayandi ikisi de candan ve samimi kisilerdi evli olduklarini söylediler ve icmeye basladik.arkadasim mustafa ile sohbet ederken bende arzu ile sohbete basladik,sonra bana dans edelimmi dediginde esin den izin isteyip dans etmeye basladik. karsimda harika bir sarisin ve bembeyaz tenli bir bayan vardi uzun süre dans ettik hopladik zipladik sonra romantik dans derken baya yorgun sekilde yerlerimize oturduk ama vucuduna temas ettigimde harika bir sekilde yanmistim arzu da bakislarini benden alamiyor resmen bana frikik veriyordu bir ara masanin altindan bacagimi oksadi gülümsedi bende ayni sekilde karsilik verince tuvalate gitmek icin izin istedi ve bana da gel diye isaret etti bende arkasindan lavaboya gittim. beni elimden tuttugu gibi kadinlar tuvaletine cekti bir kabine girdik ve hemen dudaklarima yapisti adeta somuruyordu resmen yaniyor du bende ayni sekilde cok tahrik olmus ayni karsiligi veriyordum yerimiz dar oldugundan hemen ise basladi benim pantolonun önünü acarak kalkmis yaragimi sehvetle yalamaya basladi ama ne yalama adeta somuruyordu tas gibi sikim sonra sert bir sekilde onu duvara yasladim arkasina gecerek yaragimi bal kutusuna dayadim bir hamlede köküne kadar bastim ohh benden cikan ohlara karsilik ondan cikan ahlar bagirmalar tuvallette disconun sesleri ile yankilandi on dakika vurdum ve ikimizde sahane sekilde bosaldik hemen üzerimizi cekip temizlenip yerlerimize döndük. mustafa bize bakip anlamli sekilde gülümsedi...önceleri anladi diye cekindim ama arzu kulagima yaklasip haberi var oda istedi senin beni sikmeni diyince iyice sasirdim ama tatli arzu yu sikmek cok hosuma gitmisti arkadasimin isi cikti ve aramizdan ayrildi mustafa yanima gelip istersen bu eglenceye evde devam edelim diyince önce cekindim ama arzunun lütfen demesine dayanamadim ve kabul ettim ordan cikip evlerine vardik. birer içki aldik ve sohbete basladik,mustafa hemen bana dediki hakan nasildi arzu ? diyince anladim bu is planli idi ;))bende harika idi ama oarasi cok dardi tam tadini alamadim diyince gülüsmeye basladilar ve arzu hemen yanima gelip beni öpmeye basladi sonra mustafa bana seslendi hakan hic kari koca ile sexs yaptinmi diyince evet yaptim dedim nasil oldu diyince ikisinide siktim diyince evin icinde kahkahalar cogaldi ikiside iste tam aradigimiz erkek diyerek arzu beni öpmeye devam ederken mustafa pantolunumu cikarip yaragimla oynamaya basladi ;))sikimi eline alinca harika cok güzel bu yaraga bu gece esim ve ben doymaliyiz dedi bende neden olmasin beni memmun edin dedim.ben arzu yu öperken mustafa yaragimi yalamaya baslamisti bile harika yaliyor adeta agzinda dans ettiriyordu on onbes dakika süre sonra sikim tas gibi oldu ve ikiside önce bana girsin diye konusmaya basladilar bende önce arzu yu sikecegimi ama onu sikerken mustafa da tasaklarimi yalasin dedim arzuyu dört ayak seklinde domalttim arkadan sikmeye basladim mustafada yaragimi yaliyordu hem sikmek hemde tasaklarimin yalanmasi beni daha da sertlestirdi sert sekilde arzuyu siktim sonra mustafayi da domalttim mustiye sokmaya basladim kafasi girmiyordu iyice tükürükledim yavasca sokmaya basladim mustinin bagirmasi ile dibine kadar kökledim bir makina gibi girip cikmaya basladim harika sekilde bagirtarak mustiyi siktim yere yigildi kaldi ama götünü parcalamistim ayakta duramiyordu icine bir bomba gibi patladim ohh sonra musti koltuga yigildi kaldi arzu sikimi yalayarak tas gibi etti tekrar ve onun bacaklarini omuzuma alarak icine basmaya basladim harika idi sisman ama tatli kisrak gibi kivraniyordu harika sekilde zevkin doruklarina ciktik adeta ucuyorduk .cok uzun zaman oldu böyle yarak yemedigini söyleyerek adeta beni cildirtiyordu esine dönerek bak simdi sen götten yedin rahatladin ben ise simdi iki deligimide hakana verip ucacagim dedi arzu ya esi sakin arkandan alma dayanamazsin dedi ama arzu cosmustu bir kere ;)) sonra arkasina gectim sikimi mustiye yalattim ve arzuya yavasca sokmaya basladim arzu yalvariyordu lütfen yavas sok diye bende ok verdim ve yavasca icine girmeye basladim kafasi girince yavasca ilerledim arzu inliyor ohluyor bagiriyor cok zevk aliyordu ve esine dönerek cok tatli musti degilmi dedi ve esi bana hadi hakan kökle diyince dibine kadar sert sekilde vurdum makina gibi girip cikmaya basladim arzu bagirmaktan sesi kisilacakti ama adeta bana yardimci oluyor götünü bana vuruyordu cok sert ve harika sekilde ikimizde bosaldik ve yere yigildik... o gece süperdi sonra ücümüzde banyoya girdik temizlendik banyoda arzuyla öpüstük icine almaya hali kalmamisti biz öpüsürken musti benimkisini yaladi sertlestirdi ve önümde domaldi arzuyu öperken mustiye bir posta daha banyoda attim alismisti zevkini aldi harika sekilde kac orgazm oldum bilmiyorum ama harika bir gece yasadim zaman buldukca bulusuyoruz ama yeni isimler ve kisilerle tanismanin zamani geldi sanirim ;)nice doyumsuz gecelere ,nice zevkli sexlere