BALDIZIM YANIYOR..

Selamlar ben izmirde 23 yaşında sekse aşırı düşkün bir adamım anlatacağım olaydaki isimlerde değişiklik yapıyorum baldızım pınar 1.60 boyunda balık etli iri göğüsleri olan bir kadındır ezelinden aramızda sarılmalar şakalaşmalar olurdu eşimde buna kızar ablasının tekin olmadığını söyler ve uyarırdı yine bir gün akşam yemeği yedik eşim ablasının çok üzgün olduğunu söyledi neden diye sorduğumda 2 yıldır sex yapmıyorlar. Ertesi akşam baldızlara oturmaya gittik kocası işi gereği 2-3 de geliyordu eve girdik pınarın altında dar bir beyaz tayt altındaki siyah tangası görünüyordu hoşgeldin canım dedi sarıldı ve acayip sesli bir öpüşü vardiki anlatamam çaylar demlenmiş sohbet ediyorduk telefon geldi kayınvalidem hastanedeymiş eşimi refakatçı olarak çağırdılar eşim ben hastaneye gidiyorum sen biraz daha otur sonra eve gidersin dedi eşimi yolcu ettik bu benim en büyük şanslı anımdı daha rahattım.. eee baldız nasılsın yine güzelliğin üstünde yapma ya nerem güzel güzel olsa bazıları değeri bilir ne o kız kocan değerini bilmiyormu nerde artık bıktım hayatımda heyecan yok nasıl yani her bakımdan benimle açık konuşabilirmisin hakan aramızda kalacak tamam pınar biz kocamla 2 yıldır seks yapmıyoruz ama o gidip başkalarını becermesini biliyor söylesene bende kendimimi becerteyim. Eğer istiyorsan yap kiminle hem korkuyorum etraf hep tanıdık hakan kahve içelim diyerek mutfağa gitti Arkadan bende gittim tam karşımda o müthiş kalçalar vardı sikim taş gibi olmuştu arkasına geçtim bardak alır gibi sikimi göt aralığına yerleştirdim irkildi ve ne o hakan baldız senin bu durumun içimi kıydı derdine derman amına yoldaş olmak istiyorum dedim pınar terler döküyor deliriyordu pınarı mutfak masasına çıkardım taytını tangası çıkardım ve güzel amını hayvanlar gibi yalamaya başladım pınar deliriyor çığlıklar atıyor ve amının sularını içime akıtıyordu hadi kocacım amı parçala o güzel yarragını amıma göm hadi hadi diye köpek gibi yalvarıyordu. Boxerımı çıkardım pınarın gözleri birden büyüdü bu ne hakan böyle kocamınkinin nerdeyse iki katı herhalde orospu senin kocak erkek bozması böyle güzel kadın 2 senedir yarraksız bırakılırmı ben söylenirken pınar sikimi yalıyor sanki kaybettiği oyuncağını bulmuş elinden düşürmüyor kırk yıllık fahişeler gibi sikimi vakumluyor pınarı domalttım bacaklarını iyice araladım sikimin başını sokmuştum şimdi kökleyeyim de amın yarrak görsün kökle aslanım yemeyenin malını ye boynuzla o pezevengi karşımda harika kalçalar vardı ve kökledim pınar ohhh hııh ohh diye bağırıyor çığlıklar atıyordu pompala erkeğim dağıt amımı sana helal olsun bu am sana köle olsun diyordu pınar üst üste orgazm oluyor sikim sürekli pınarımın zevk sularıyla yıkanıyordu geliyorum aşkım dedim sikimi amından çıkardım ağzının içine gömdüm tüm döllerimi ağzına boşalmıştım pınar oh ne tatlı diyerek menilerimi yutuyordu saat ilerlemişti ve ben eve gitmiştim o günden beri fırsat buldukça baldızımı kütür kütür sikiyorum. Artık eşime çok mutluyum diyor herkese iyi sikişler...