KOMŞUM BENİ NASIL SİKTİ..

Ben 35 yasında bir kadınım çalışmıyorum. yine her zaman ki gunlerden birinde yan konsumuz olan bir adam vardı 30 yaşlarında. arada karsılasır konusurduk. kapıda ona rastladım. yapılı hos bir adamdı ve güzel kokular sürünüyorddu. bir anda beni evine davet etti. bir erkek arkadası daha vardı. ne oldugunu anlayamadan samimi bir şekilde evliliğimden konusurken bulduk kendimizi. evini ofis olarak kullanıyordu ve arkadası da meslektasıydı. sevgilisi olup olmadıgını sordum. o da düzenli bir seks hayatı bana göre degil dedi. utanmıstım ama amım da sulanmıstı. konu konuyu actı ve haftada kac kere yaptıgımızdan ve tatmin olup olmamamla ilgili sormaya başladı. kocam iyi bir insandı fakat seks hayatımız monotondu. ki cogunlukla orgazm bile olamıyordum. derken yanıma oturdu ve kolumu oksamaya başladı. bende arkadasının onunde olmaz dedim. o da yabancı degil dedi. sen hiç grup yapmadın mı dedi. kalkıp gitmek istiyordum fakat yarragının tadına da bakmak istiyordum. birden fermuarını acıp koca yaragını cıkardı. kocamınkinin iki katıydı neredeyse 27 santim dedi. sanki düşüncemi okur gibi. arkadasıda yanıma geldi. yaragını cıkardı. oldukca kalındı.tanrım bunları yersem herhalde olürüm diye düşünüyordum. beni soymaya başladılar. sonra odaya gectik. artık kendimi bırakmıstım ve oyle rahattım ki. sikin beni dedim ikinizde. komsum amıma girdi.inliyordum. oyle zorluyordu ki acıyordu.sikilmek istedigini soyle dedi. sikin beni döllerinizi içime akıtın dedim. arkadasına sen de gir dedim. o da arkama geçip götümü zorladı. senin gibi orospu gormedik dediler. vericisin amcıgın tatlı dediler. inletiyorlardı beni. komsum kalkıp müzigi actı sesim duyulmasın diye. moda girmiştim ve parçalayın amımı diye inliyordum. pompalayın beni yırtın götümü. çılgınca pompalanyordum. 27 santimlik yarragını komsum götüme daldırdı. acıyla inledim. bu birşey degil dedi hepsini alacaksın gittikçe derine itiyordu. gözlerimden yaş geliyordu ama istiyordum. hepsini ver dedim yar beni dibine kadar sok o şeyi... hepsini soktu hızla pompaladı arkadası da agzıma verdi al bunu da amcık dedi hepsini yut. dibine kadar al em beni. dediklerini yaptım. beni ucurdular belki bes kez. götüm parcalanmıs kanıyordu. amım kızarmıstı ve agrıyordu. eve zor yurudum uzandım aksam kocam sorunca adet oluyorum deyip geciştirdim. arada bir yana geçiyorum ne zaman iyi bir şikiş istesem..