EN İYİ ARKADAŞIMIN KARISI

Bu olay tamamen gerçektir ve 2 ay önce başımdan geçti. Adım yiğit en yakın arkadaşım olan hasan bundan 1 buçuk yıl önce evlendi. Benim başımdan da 1 evlilik geçti sonra ayrıldım. Ayrılalı 2 sene oldu. Hasanla beraber çalışmaya başladık. Neyse hasan bana göre çok geç evlendi. Eşide kendinden 6 yaş küçüktü. Yaşı ilerlediği için görücü usülü ile evlendi. Evlendikten sonrada çok samimi olduğumuz için hasanlara çok sık gidiyordum. Hasan kısa boylu ve kilolu biri bense uzun boylu ve fiziği düzgün biriyim,hasanın eşinin ismi gülay. Gülay çok seksi vücut hatları çok düzgün uzun boylu çok güzel bir kadın. Tabii ben ona hiç kötü gözle bakmamıştım. Ben bekar olduğum halde onlara devamlı gider saatlerce oturur sabahlara kadar sohbet ederdik. Gülayda bana karşı dostluktan başka birşey olduğunu hissediyordum ama buna ihtimal vermek istemiyordum. Bir gün hasan bana bu akşam bize geleceksin kutlama yapacagız dedi. Gülaya söyledim masa kuracak bize rakı içecegiz bu akşam kafaları dağıtalım dedi. Bende tamam dedim. Masa gerçekten müthişti. Kuş sütü eksikti onun yerinede aslan sütü vardı. içmeye başladık sakiliğimizi bile gülay yapıyordu herşey çok güzeldi. Aradan 1 saat kadar geçtikten sonra hasan masada uyuklamaya başladı daha 2 duble rakıyı bitirememişti bile. Bana ağırlık çöktü gözlerimi açamıyorum çok yorulmuşum ne olur kusura bakma ben şurada yarım saat kadar kestireyim sonra devam ederiz dedi. Bende tabi ne demek bende kalkayım başka bir akşam içeriz dedim. Yemin billah etti göndermedi siz devam edin gülayla ben birazdan kalkarım dedi. Peki dedim. Hasan geçti yatak odasına sesi soluğu çıkmaz oldu. Gülay yanıma geldi ben içiyordum o içmiyordu sohbet ediyorduk. Sözü döndürdü dolaştırdı hasanla çok kötü olan cinsel hayatına getirdi. Kadınlığını hissedemediğini anlatıyordu. Ben çok utanmış ve sıkılmıştım. Birden dudaklarımdan öpmek için bir hamle yaptı. Geri çekildim o üstüme geliyordu dur ne yapıyorsun dedim o sarılmıştı bile boynuma. Kalktım ve ittim. Gülay hasan duyacak ne olur bunları hiç yaşamamış olalım ltfen yapma dedim ama o kafasına koymuştu belliki. Hasana uyku ilacı içirdim sabaha kadar asla uyanamaz bu planı yapmıştım daha önce dedi. Eğer benimle olmazsan iftira atarım,bana tecaüz etmeye yeltendiğini herkese söylerim dedi. Sana inanmazlar, hasan inanmaz dedim. O da çamur at izi kalsın dedi. hiçbirşey diyemiyordum şok olmuştum. bana kadınlığımı yaşat hadi diye inliyordu. çaresizlikle ve 2 senelik kadınsızlığın verdiği hırsla istemesemde ok yaydan çıkmıştı. deli gibi öpüyordu beni ve her yeri mis gibi kokuyordu. aletim zaten taş gibi olmuştu. bende karşılık veriyordum. o taş gibi göğüslerini sıkıyordum uçlarını oynuyordum. çok ateşli sevişiyordu. elimi eşofmanın altına kilodunun içine soktuğumda şeftalisi sırılsıklam olmuştu bile. üzerindekileri 1 hamlede çıkardı beni de hızlı hızlı soydu. çok güzel vücudu vardı kusursuzdu ve amının kıllarını yeni kesmişti. vücudumu yalaya yalaya aşağı indi ve aletimi ağzına aldı. zaten taş gibi olan aletim patlamak üzere gelmişti,bu arada bende onun amını elliyor göğüslerini mıncıklıyordum.dur dedim patlayacam tmm dedi ve durdu.bacaklarını iyice ayırdım aletimi amının üstünde gezdiriyor başını sürtüyordum. zaten amı vıcık vıcık olmuştu. sonra dayanamadım. başını yerleştirdim ve yavaş hamlelerle gidip gelmeye başladım. kadınlığı yanıyordu resmen. çok sesli olarak inliyordu. ağzını bir elimle kapadım yavaş ol hasan uyanacak dedim. bir taraftan gidip gelmeye devam ederken onun boşaldığını farkettim bende artık patlamak üzereydim. aletimi çıkarıp ağzına vermemle birlikte boşalmam bir oldu. tüm spermlerimi yutmuştu. ne yapacağımı bilmez bir şekilde giysilerimi giymeye çalışırken beni tuttu ve daha bitmedi işimiz göndermem dedi. olan olmuştu bir kere hemde çok zevk almıştık. tekrar öpüşmeye başladık sonra 69 pozisyonuna geçtik ben altta o üstte yalamaya başladım amını. çıldırıyordu ve o iştahla benimkini öyle bir somuruyorduki aletim tekrar taş gibi olmuştu. orada onu tekrar dilimle boşalttığımı farkettim. bu arada yalarken orta parmağımıda arka deliğine sokmuştum bile. domalmasını söyledim. arkadan amına gidip gelmeye başladım. çıldırırcasına inliyordu. bende gidiş gelişlerimi iyice hızlandırmıştım artık bende tekrar boşalmak üzereydim amından çıkardım ve arka deliğine dayadım. parmağımla yumuşattığım için ve amının zevk sularından dolayı aletim götüne biraz bastırınca girdi. canı yanmıştı ve kımıldayamıyordu. yavaş hareketlerle gidip gelmeye başladığımda götüde alışmıştı artık. bir taraftan götünü sikerken bir taraftanda orta parmağımı amına yerleştirmiştim. hızlı hareketlerle orta parmağımı sokup çıkarıyordum amına,arkasında bende iyice hızlanmıştım. büyük bir ihtişamla götüne boşaldım döllerim arkasından aşağı akıyordu. sonra hiç birşey söylemeden giyindim ve çıktım. ertsi gün hasanı gördüğümde kaçmak istedim dün akşam için kusura bakmamamı ne olduğunu kendisinin bile anlamadığını söylüyordu. bense yüzüne bile bakamıyor arayı soğutmaya çalışıyordum. hasan bunu o akşam beni yalnız bıraktığı için yaptığımı düşünüyordu. şimdilerde onlara hiç gitmiyorum hasandan da mümkün olduğunca uzaklaştım. gülay ara sıra msj atıyor ama onada cvp vermiyorum