ARKADAŞIM ALİ

ben ömer cocukluk arkadasim aliyle cok samiyiyiz cocukluktan beri Alinin sikinin büyüklugune imrenirdim benimki 17 cm alininki ise 23cm civarinda ve oldukca kalin senelerce sonra ikimizde evlendik ve iyi bir aile dostu olduk sex hayatimiz oldukca iyidi türlu türlü fantaziler yapardik esim arzuyla ve bir gün arkadasim Ali ve esi selin bize oturmaya geldiler tatli sohbetten sonra onlar gittiler biz esim arzuyla yataga girdik sevismeye basladik arzu cok atesliydi ne oldu kiz dedim bügün cok degisiksin cok isteriksin dedim.ortam cok iyidi ondan dedi herhalde, bende dedimki aliyi istermisin seni sikmesini yok dedi ama istekliydi sulanmisti farkina vardim.o gece ona alinin sikinincok iri oldugunu söyledim oda kendinden iyice gecti. böylece senelerce onlarin fantazisiyle sikistik.ta ki aliyle eşinin problemleri cikinca ya kadar.bir aksam ALI bize geldi morali cok bozuk selinle kavga etmisler ben arzuya biraz icki meze hazirla dedim biraz efkar dagitalim aliyle diye ARZU mutfakta hazirlik yaparken ali bana dediki bak sen ne iyisin selin de arzu gibi olsun isterdim dedi. neyse biz icmeye basladik epey ictik ali gitmek istedi yok dedim bu kafayla gidemezsin kal dedim burada tamam dedi , ona oturma odasinda yatak yaptik biz odaya gectik .ali oturma odasinda yatiyor. ben arzuyla sevişiyorum yatak odasinda alinin malini anlatarak simdi yaninda olsan seni nasil siker diye simdi arzu cok iyi olur ama bizimki bir fantazi diyordu kiz dedim cagirimda beraber sikelimmi seni dedim yok dedi o arada ben ha bire pompaliyorum arzuyu neyse isimiz bitirdik yatmaya basladik Ben uyumusum. bir ara sesler duyar gibi oldum baktim arzu yatakta yok. kalktim banyonun lambasi yaniyor ve sesler geliyor ah ah diye. oturma odasina baktim ali yatakta yok. ben tekrar yataga girdim yatiyormus numarasi yaptim ve sesleri dinledim tan 45 dakika ali arzuyu sikti .sonra ciktilar ali yatagina arzu benim yanima usulcana yataga girmeye calisiyor, yataga girdi ben daha uyuyormus numarasi yapiyorum tam arkasini bana döndu arzu yatmaya hazirlaniyor, ben dedimki zevkini aldinmi. birden sasirdi ne demek istiyorsun sen 1 saatir sikisini dinliyorum inkar etme dedim. tamam dedi sen söylemistin mali cok iyi ben de dayanamadim o wc ye kalkinca bende kalktim wc nin kapisinda onu yakaladim dedi.peki nasildi dedim cok hosuma gitti dedi. peki neden devam etmediniz dedim sen duyarsin diye yarida kestik dedi. ozaman dedim simdi git onun yanina sikise basla ben sizi yakalayacam ve sonra seni aliyle beraber sikmek istiyorum dedim. devami bir sonraki yazimda