OTELDE SIRAYLA BECERDİLER

Selam Bu hikayelere bayiliyorum belki kimi gercek kimide fantazi ama ben gercek hikayemi yazmaya ve sizle paylasmaya karar verdim. su an almanyada yasiyorum. size ilk sikilis tecrübemi anlatmak istiyorum. o zamanlar türkiyedeyim. seks filmine gitmistim yasim 20 derken arka koltuklardan birine oturdum daha önce buyüklerimden duyduklarim sinamada arka koltukta oturanlarin 31 cektiklerini duymustum. bende en arka koltuga oturdum. parlak oldugum icin cok gecmeden biri yanima oturdu. sonradan ögrendim adi ismail imis. önce sikini oksamaya basladi. sonra bacaklarini hafif hafif bana surtmeye basladi niyetini anlamistim. ama cekiniyordum. nasil yapacagimi ve baslayacagimi bilmiyordum. derken hafifce kulagima fisildadi ,eline alsana, diye bende biraz korkudan birazda cekinerek aldim. siki yavas yavas buyümeye basladi.adam kendinden gecmisti. cikalimmi dedi,bende olur dedim. sinamanin az uzaginda bir otele gittik otel tanidigi imis bir sey demezler dedi. o zaman 20 bin lira verip oda tuttu.odaya ciktik.adam odaya girer girmez hemen üzerime atladi car cabuk beni soydu. yala diye emir verdi. bende ister istemez korkumdan yalamaya basladim. siki ben yaladikca buyuyordu. bana domal dedi domaldim. hafifce tükürükledi. lutfen yavas sok dememe kalmadan bana kökledi. canim o kadar yanmistiki kendimi ileri attim. ama beni öyle bir kavramistiki. birakmadi yavas ol bebegim canin acidimi dedi bende aglayarak evet dedim. simdi alisirsin yavrum diyerek dibine kadar yine kökledi. 5 veya 10 dakika siktikten sonra icime getirdi. sonra bana ben asagiya gidiyorum sen kal dedi. ve kapaiyi kapadi gitti 10 dakika sonra geri geldi. yandik dedi otelci anlamis polis cagiracaklmis. ama bende sikersem cagirmam diyor ne dersin dedi. bende korkumdan olur dedim. iyi o zaman dedi ve gitti. az sonra otelci elinde bir bardak cayla geldi. ben cayi icerken biraz sohbet ettik. ismaili taniyormus otele senin gibi oglanlari getirir bize satar gider dedi. kac paraya satti diye sordum. 50 bin lira aldi dedi. verdigi 20 binide zaten formalite vermisti dedi. anladimki otelciye 50 bin lira borclanmistim. nasil ödeyecegimi sordum. her sikis 10 bin lira dedi ama kim olursa olsun farketmez tamammi dedi. bende ya yapmazsam dedim yapmazsan kayitlarin var ailene mektup yazar durumu anlatir. onlardan isteriz parayi sende rezil olursun dedi. otele girerken kayit yapmislardi. korkumdan evet dedim. önce ben yapacagim dedi. beni sirtistü yatirdi sikini agzima vererek em dedi. yalayip sikini kaldirdiktan sonra beimin altina yastik koydu. götüm havaya cikmis tam pozisyon almisti. siki kocaman ve kalindi. adi harun du. önce sikini göt deligime sürttü,tükürükledikten sonra birden yüklendi yüklenmesi ile ben avazim ciktigi kadar bagirdim. bana ne oldu acittimi dedi evet dedim. dur bu daha ne dedi gerisi geliyor alismalisin dedi ve dibine kadar kökledi. köklemei ile ben acidan bir an kendimi kaybettim. bana durmadan sokuyor yavrum bagirta bagirta sikecegim seni diyordu. 10 veya 15 dakika siktikten sonra bögürerek icime geldi. sonra giyindi bana sen biraz dinlen de aksam erol abi gelir birde o siker seni dedi. derken aksam 10 gibi birisi geldi yanima 50 yaslarinda kir sacli biri. kapiyi acti o senmisin dedi. evet dedim. 40 bin daha borcun varmis bende sikersem 30 bin kalacak dedi. tamam dedim. önce sikini yalatti sonra domalltti bana arkadan kaydi. siki cok büyük degildi ama deneyimli idi nasil sikecegini biliyordu. 10 dakika kadar siktikten sonra icime bosaldi. giyindi karnin acmi dedi bende evet dedim. asagiya gelde ye dedi. bende arkasindan giyindim asagiya indim. icerde birisi daha vardi. bana pis pis siritiyordu. erol otelin gece vardiyasinda calisiyormus. harun mesaisi bittigi icin gitmis. bana yer gösterdi. pis pis siritan adamla tanistirdi. adi kamil mis otelin devamli müsterilerinden imis. ona süprizi varmis. gece 12 de yanina gidecekmisim. bunlari kulagima söyledi bende olur dedim. oglan sikmesinide cok severmis telefon acmis otelde oglan var demis hemen gelmis. derken erol benide yanina alarak otelin karsisindaki lokantaya götürdü. lokantanin sahibi mustafa ile tanistirdi 45 yaslarin da iri yari insan azmani gibi bir adam. mustafaya mustafa bu hakan bizim otelde kaliyor. karni ac bir seyler yesin. hesabi siz ödesirsiniz anlarsin ya dedi ve banada onada göz kirpip gitti. mustafa tamam erol abi sen merak etme biz hakanla ödesiriz dedi degilmi hakan diye banada dönerek siritti. derken beni hemen bos bir masaya oturttu ne istiyorsun dedi. bende kuru fasulye dedim. hemen getirdi. cok gecmeden ben yemegimi bitirdim. tatli getirdi. tatli yeki tatli yapalim dedi. ne demek istedigini anlamistim. tatliyi yedikten sonra bana gel kilere gidelim dedi arka taraflarda bir yere gittik. icerde bir cok malzeme vardi seker,un,yag, gibi. garsonlarada ben hakana arka tarafi gösterecegim. kapiyi acmayin sakin dedi. onlarda tamam patron dediler. banada gülerek baktilar sanki basima gelecekleri biliyorlardi. arka tarafa gelmistik. mustafa bana yavrum sen nerelerdeydin bugune karadr senin gibisi gelmedi simdiye kadar deyip bana akli sira iltifat ediyordu ayi. sonra hadi ustündekileri cikart dedi. kendiside soyunmaya basladi. siki cok büyük ve cok kalindi salvar giymisti onun icin pek belli olmuyordu. sikini görünce korkup geri adim attim. ben bunu alamam dedim cok buyuk. korkma sürtecegim sadece dedi. beni kandirdi. sikini agzima alamiyordum sadece ucunu yalaya biliyordum. zaten siki kazik gibi olmustu. sonra beni domaltti. götüme baya bir sürttü yaklasik 3 dakika falan ben kendinden gecmis cok hosuma gitmisti. yavas yavas parmaklarini sokmaya basladi. niyetini anlamistim. lutfen sikini sokma diye yalvarmaya baslamistimki. ulan ibne ne diye geldin o zaman buraya deyip götüme okkali bir tokat atti canim cok yanmisti. derken bir daha vurdu canim cok yaniyordu. siktirecekmisin vurayimmi lan ibne diye bagiriyor agzindan köpükler saciliyordu. canim o kadar yanmistiki. acidan ne olursun vurma. ne yapacaksan yap ama vurma dedim. hahh söyle yola gel dedi. ve sikini götüme denkleyerek öyle bir köklediki sanki agzimdan cikacak sandim. hayatimda böyle bir sik yememistim. herif resmen hayvan gibi idi. beni bagirta bagirta 15 dakika sikti. 15 dakikada denemedigi poziyon kalmadi. kucagina oturttu. üzerime yatti. bacak omza yapti. isini bitirdiginde bitkin bir halde kalmis 2 dakika yata kalmistim. bana kalk giyin dedi ve kendime geldim. agir agir giyindikten sonra beni ugurladi erol abime selem et dedi. bende tamam dedim. 20 bin borcum kalmisti. otele geri döndüm. beni erol karsiladi. ne oldu bitkin bir haldesin. evet dedim cok kötü sikti. bilirim bilirim. hayvan gibi siker o it dedi. at yaragi gibi sik var hayvanda dedi.sanki kiskanir gibi. bana hadi sen git odana dinlen dedi. aksam 12 de kamil yanina gelecek dedi. tamam dedim gittim. gece 12 olmus bir el üzerimde geziniyordu ne oldugunu analmadan sert birsey götümun deligini zorluyordu. ben ne oluyor dedim suusss ben kamilim dedi. ve bana var gücü ile yüklendi yavrum yerim seni diyerek hiriltili sesler cikariyordu. adam cok oglan sikmis olacak ki isi iyi biliyordu. zaten benim götümde mustafa hayvaninin sikini yedikten sonra baya acilmis kamilinki sanki parmak girmis gibi geliyordu. derken yarim saat kadar siktikten sonra agzima bosaldiktan sonra yanima uzandi kaldi. sabah olmus harun gelmisti. bana sanki acirmis gibi yanima geldi ne oldu dün kötü sikmisler seni dedi. ama borcununda 40 binini ödemissin. kaldi 10 bin simdi onuda öde git dedi. ne yapacagim dedim. erol abi ile ikimiz sikecegiz dedi. ben sairmis ikiniz birliktemi dedim evet onunkini alirken ben sikecegim benimkini alirken o sikecek dedi. artik olaN OLMUS:BIR AN EVELI GITMEK ICIN EVET DEDIM:COK GECMEDEN IKISI BIRDEN SIRITARAK GELDILER:HEMEN SOYUNDULAR HADI CABUK YAPALIM TEMIZLIKCI KADIN GELMEDEN DEDILER. önce erol arkama gecti harun agzima verdi. benim göt artik alismis bayagida zevk alir olmustum. 10 dakaika kadar sonra erol buyuk bir hirilti ile geldi. sikini cikartarak götümün üzerine bosaldi. sonra sikini agzima verekek temizletti. sonra harun arkama gecti birden kökledi. su göte bak kiz götü gibi dedi ve götümü parcalarcasina birazda gencliginin verdigi enerji ile hizli hizli sikmeye basladi. ve cok gecmeden oda bögürerek götümün en derin köselerine attirdi. bana git banyo yap sonra giyin git sakin bir daha buralar düsme sonra borcun 50 degil 100 bin olur dediler. bende oradan kurtulmak icin banyo bile yapmadan giyinip hemen cikip gittim. bir daha o otelin onunden bile gecmedim. bazen özlemiyor degilim özlüyorum o oteli. gecen yil türkiyeye gittigimde oraya gidip görmek istedim. ama maalesef oteli yikmislar yeni bir otel yapacaklarmis. ordakinlerinde görmedim zaten.