EŞLERİ DEĞİŞTİK

Ben cok fantezileri olan biriyim ve 30 yasindayim evlendim evlendikten sonra turlu duygulara kapildim ozellikle evlendigim kadinin baskasiyla sex yapmasini cok istiyordum ve gunlerden bir gun bunu esime soyledim oda bana neden olmasin dedi bu fikrimi bir arkadasada soyledim oda benim dusuncelerimdeymis ve kendisine gece esiyle birlikte bize gelmesini soyledim.oda esini alip geldi.benim esim yaniyordu ve heyecanliydi bende oyleydim onlarda ayni duygulari tasiyordu.ve gece geldikten sonra ben arkadasin karisini gordukten sonra cilgina dondum ve zaman kaybetmeden ona gel yanima otur dedim onunda kocasi yani arkadasim benim esimi yanina cairdi.benim esimin ami yaniyordu degisik bir yarrak yemek nasil onu merak ediyordu bende degisik bir am sikecektim bende cok heyecanliydim.neyse arkadas mali cikardi benim esimin agzina verdi benim es agzina hepsini alamiyordu somuruyordu hatta bu yarrak banami girecek diye heyecanlaniyordu.bende mali arkadasimin esinin agzina verdim oda! emiyordu.neyse sonra karilar soyundu kilotlari cikardilar ben onun amini yalamaya basladim iniliyordu tabi bizim surtukde iniliyordu.daha sonra arkadasimin karisi yani emel\'e dedimki ben uzanayim tam agzima amini getir amiyin suyunu iceyim dedim oda oturdu kaltakta bir am vardi ates gibi yaniyordu.benim icinde killarini kesmis kaymak gibi mal ortaya cikmisti.daha sonra arkadasda benim esime aynisini yaptiriyordu.aradan biraz zaman gectikten sonra esim arkadasa yani murat\'a dediki hade gel artik bas ne olur yalvaririm dayanamayacagim.muratta onu iyice domaltti ve amini ayirdi bana dediki ben karina sokarken sende onun agzina ver karimda esiyin goguslzeini yalasin bende kabul ettim daha sonra murat bizimkine bastikca oda yarragimi kokune kadar agzina aliyor.murat biraz yaptiktan sonra birazda gotunden yapim dedi bende yap kabul ederse benim icin farketmez dedim.halbuki ben hic yapmamistim onu gotunden.ilk zevki ona tattirmak istedim.gotuyun deligi biraz buyusun bende her zaman sikerim diye dusundum.murat esimin gotune bir bastiki bizimki ciyak ciyak bagirdi.cunku muratin yarragi benimkinin iki katiydi.daha sonra o gotten sikerken ben onun esini ustume oturttum ayni zamandada bende esimin amini yaliyordum anlayacaginiz hem sikiyom hem esimi gotunden siktiriyom hemde sikilen amini yaliyordum.o kadar zevk veriyorduki bu bana anlatamam.bence herkes esini baskasi sikerken seyretsin acayip bir duygu bu.boylece aylarca bunu yaptik simdi esim daha fazla erkekle yatmak istiyor bende zevkle seyrediyom.iki erkek amindan bir erkek gotunden bir erkekde yalatiyor bu cok guzel bir zevk.erkekler siktikten sonra bende yaliyom tekrar.esimin amini sikmek isteyen varsa bana mail atsin.yalniz yarragi cok buyuk olacak tek sartimiz bu.ben istanbulda yasiyorum su an islerim icabi yurt disindayim