AZGIN BALDIZ

Ben 37 yaşında biriyim başından geçen bir hikayeyi sizlere anlatmak istiyorum okullar tatil olduğunda tatile memleketimize gittik bir hafta kaldı bir gün baldızım bizi davet etti akşam yemeğine baldızın kocası hasta olduğu için demekki sex yapamiyormuş baldız tam azmiş yemek yendi su istedim baldız su bardağı verirken parmağıma bastı ve gözlerimin içine baktı ve o anda şimşekler çaktı el yıkama bahanesiyle lavaboya gittim baldız bana terlık verdi o mükemmel kalçasını bana vurdu ve tekrar gözlerimin içine baktı kalçasını salladı geri döndüğünde ben kalçasına bir tokat durdum bana döndü dilini çıkartı ve gitti elimi yıkadım ve döndüm saat ilerledi çok yorgun oldugumu söyledim biraz uzanacagım dedim hanımda uyursan bırakıp gideriz dedi sen bilirsin dedim uyumaya çalıştım bir saat sonra hanım hadi kalk gidelim dedi hiç sesini duymamaya çalıştım baldızda eniştem yorgundur bırakın uyusun yarın gelın hanımda tamam dedi ve onlar gittiler baldız üstümü örterken battaniye altından beni okşamaya çalıştı ve koçasının yanına giti onlar uyudular bende uyudum bacanak memur olduğu için sabah saat 8 de gitmek zorunda baldıza dediki enişteni kaldır kahvalti yapsın baldızda yorgundur bırak yatsın bacanak kahvaltı yaptı ve daireye giti yaklaşık on dakika sonra baktım baldız dış kapiyi kilitledi odama girdi çok ince dantelli bir gecelik üzerindeydi altında hiç bir şey yoktu bembeyaz vucudu ortadaydı o arada amı balon gibi dışarıya çıkmiş ve yattığım somyeye yaklaştı bende uyuyorum numarası yapiyorum tam yanıma yaklaştı önce dudağımı elledi sonra elleri gezmeye başladı derken sikimin üstüne götürdü sikimde kazık gibi olmuş böyle görünce kendini kaybeti aç kurtlar gibi saldırdı önce benimkini yaladı sonra üstündekilerini çıkardi çirilçiplak kaldı ve bana sarıldı bende uyandım o alabalık gibi vucuduyla artık kollarımdaydı çılgınlar gibi seviştık o inliyordu bağırıyordu ben amını okşuyordum yalıyordum sikimi üzerine koyuyor gibi yapiyordum fakat sokmuyordum o sok diye yalvariyordu ben öyle yaptımki kendisi kudurdu sokmadığım için ağlamaya başladı çatlattın benı sok diye sürekli yalvariyordu orada bende dayanacak gibi değildim bacaklarını omuzuma kaldırdım çok sert bir şekilde içine girim o bağırarak alttan bana saldırdı ve çok seri bir şekilde gidip gelmeye başladım beş altı dakika sürdü içime boşal diye bağırıyordu ikimizde sıkı sıkı sarılarak titreyerek içine fışkırttim boşalınca ikimizde bayılmiş gibi olduk ben hayatım boyunca bu kadar zevk almamiştim. 5 dk. sonra tekrar sevişmeye başladık somyanın üzerine koydum domalttım arkadan amına sokuyordum kendisi sürekli akıyordu amı götü su gibi olmuştu amına girip girip çıkıyordum senın götünüde sikeyimmi diye sordum beni rahatlatta ne yaparsan yap dedi bende bundan cesaret alarak yarağımı amından çektım ve birden götünün üstüne koydum ve bastım bir hamlede girdi kendisi bir bağırdı yırtıldım yırtıldım diye ağlamaya başladı ama ben hiç dinlemedim gidip gelmeyi hızlandırdım ve içine boşaldım o da bir oh çektı yere uzandı çıkarma akşama kadar içinde kalsın dedi neyse ben çıkardım gitmem kerekiyor dedim bir daha amımdan beni sik sonra seni yolcu ederim dedi bende kırmadım bir daha yatırdım ve amına girdim iki defa boşaldığım için bosalamiyordum belki tam yarım saat hiç durmadam gidip geldi ve tam boşalacağım sırada bacaklarını kaldırdım ve hızla bastım bir daha titreyerek bağırarak ohhhh diyerek teşekkür etti.