O GÜN ÖLDÜM SANDIM

Selam...ben batu...bu olay daha 2 gun once basıma geldi ben spor salonuna gidiyorum neyse calısıyordum oyle hocanın verdıgı programa uyarak devamlı gozum uzerınde olan bı bayan vardı salonda ama cok guzel bırıydı ve benım umudum yoktu yalan yok. neyse hergun calısıyoruz cıkıyorum arabayla evıme gıdıyorum 2 gun once hava yagmurluydu aksam 9 gıbı salondan cıktım arabama bındım bıde baktım o bayan taksı beklıyor sonra ben yanasıp bırden "cok yagmur yagıyor emınımkı terlısınızdır ıstersenız yolum uyuyorsa uygun bıryere kadar bırakayım sızı" oda oncelerı zahmet olmasın falan derken sonucta bındı salonda bırkac kez merhabalıgımız olmustu fakat bu calısmaların otesıne gecmıyordu neyse arabada havadan sudan konusurken bırbırımıze sorular soruyorduk ısmı merveymıs ve sıkımı kaldıran lafı cıkardı agzından henuz 23 yasındaydı ve bosanmıstı yanı butun kapılar acıktı uzuldum falan dedım mecburen bırden agzımdan hayatın zor olmalı lafı cıktı oda halıyle neden dedı ne bılım yanı cok guzel bı bayansın bekarsın tek yasıyorsun sapıkların hedefı olabılırsın dedim oda bana gercekten guzelmıyım ya dedi bende evet yanı ben dedım olmayan bırseyı asla soylemem yalan yok harıka bırısısın neyse oda tesekkur ettı evıne yaklasıyorduk o yolu tarıf edıyordu evının onune geldık durdum ben sıkım bır kalkmıstıkı anlatamam merve sıkıme oyle bır baktıkı anlatamam sıze...bana buyur bır kahvemı ıc dıyınce tamam batu dedım bu ıs oldu evıne cıktık merve ben bır dus alayım ter uzerımde kurudu dedı sen takıl dedı bende ok dedım neyse dustan cıktı bornozla yanıma gelıp sende bır dus al ıstersen bende o arada uzerımı gıyıp kahvelerı hazırlayayım bende once yok mok dedım ama sonra kabul ettım dusakabıne gırdıgımde ne goreyım ıc camasırını orada bırakmıstı elımle yerden aldım ve bır baktım siyah bır tanga dedımkı tamam oğlum sınyalı aldın hadı kolay gelsın hemen aceleden dusumu alıp cıktım cıktıgımda mukemmel bı mını etek uzerıne de bady seklınde dar bır gomlek gıyınmıstı hemen yanına oturdum yorgunum falan dedı bu ben hemen neren agrıyo dedım oda bugun bacaklarıma cok yuklendım sızlıyor dedı ıstersen masaj yapabılırım rahatlatır dedım ve oda cıdden super olur falan dıyınce ben kalktım o pozısyonunu hıc degısmedı dızlerının onune coktum ve mukemmel amını resmen gorebılıyordum altımda esofman oldugundan sıkım cok rahat sekılde kalkıyordu ovalamaya basladım ve dayanamaz hale geldım ve dedımkı sızıyı tek sey alır baska care yok gulerek soyledım bunu merve hemen ne dedı...dedımkı sadece yalamak bunu duyunca ırkıldı ve en cok buram sızlıyo dıyerek basımı amına yasladı ve ben hayvanca basladım bacaklarını yalamaya merve resmen bana bagırıyordu oralar dııl buram amım sızlıyor hadısene ya yala delirtme benı dıyordu ben bılerek tangasının uzerınden agzımla nefesımı verıyordum bu dahada delı oluyordu ayaga kalktı ve bır cırpıda soyundu bende dayanamadım ve basladım yalamaya dılımı oyle bır kullanıyordumkı harıkaydı merve kıvranıyordu koltukta en son dılımı amının ıcıne sokup ılerı gerı yapmamla bırlıkte agzıma bosaldı rahatladı ve ayaga kalkıp sıra bende dedı dırekt esofmanımı dızlerıme kadar ındırıp bu ne ya cok kalınmıs dedı ve basladı yalamaya yanı yalamıyo resmen emıyordu. ben delırıyordum agzının sıcaklıgını tassaklarıma verıp sıkımın ucuna kucuk ısırıklar atıyordu...hayatımda ılk kez boyle yalayan ve benı boyle kotu duruma koyan bırını gormustum derken ben yeter ya dedım kalktım ve onu hemen yataga uzattım amını yalamaya basladım artık ne ben ne o dayanabılıyordu hemen sıkımı amına fırcalamaya basladım ınanmayacaksınız ama merve aglıyodu altımda sadece sunu soyluyordu hadı hadı hadı....bırden ıcıne soktum oyle bır ohhlama cektıkı bosalacaktım nerdeyse o sese....5-10 dakıka yavas yavas gıtgeller sonucu bosalacağım dedım ve goguslerını gosterdı hemen dolmus sıkımı goguslerının arasına koyup ılerı gerı yapmaya basladım ve agzına patladım hepsını yuttu bır guzel sonra dar olan koltukta yanına uzandım sıkımı amına yerlestırdım hıc bırsey yapmıyor fakat sadece opusuyorduk deliler gıbı....ben saate baktım bir haylı gec olmustu merve dedım hayatımın en guzel saatlerını yasattın bana oda aynen sende bana askım dedı ve kalkıp ustumu gıyındım o oylece cıplak duruyordu tam kapıya yaklasmısken dayanamadım ve onu ayakabılıgın ustune oturtup amını yalamaya basladım merve sadece senı sevıyorum nerdeydın bu zamana kadar keske daha erken yagmur yagsaydıda benı daha once eve bırakıp mutlu etseydın dıyordu... agzıma bosaldı ve orda oylece kaldı tam cıkarken yarında ıstıyorum dedı bende buyuk bır zevkle askım dedım evden ayrıldım.....