FANTAZİ

Merhaba,ben istanbul-güneşliden ramses,hikayem bu yazın yaşadığım başımdan geçen bir macera..bizim üst katta 2 tane abla kardeş var. birinin adı tülay, 25 yaşlarında bekar, sarışın kumral 175 boylarında 55 kilo civarında, diğeri de gülay, 21 yaşlarında kapalı,165 boylarında 48 kilo civarındalar... aslında onlarla pek muhabbetim olmamıştır ama devamlı ikisinide hayal edip mastürbasyon yapmışımdır. mevsimlerden yaz olduğu için bu kızların anne babası köye gitmişlerdi. benim annem ve babamda yazın burda durmaz köye giderlerdi. o yüzden evde yalnız yaşardım.. evde olduğum bir yaz günü, canım güzel bir ev yemeği çekti, nedenine gelince, çünkü; binada çok güzel bir koku vardı ve koku bizim üst kattan geliyordu. bende ne yapip edip bu yemekten almalıydım ve kızlarıda görmeliydim ama nasıl yapacaktım. eve geldim ve duş aldım duş alırken düşündüm ve buldum. üst kata çıktım ve kapının zilini çaldım karşıma gülay çıkmıştı. kapalıydı ama o an üzerinde bir badi ve eşofman vardı. onu öyle görünce biraz şaşırdım çok güzeldi, onun bana karşı bir şeyler hisssetiğini biliyordum ama ailelerimiz bir şey der diye fazla yanaşamıyorduk. gülay'a dedimki; --bizim su faturası sizde mi diye sordum -- oda, hayır bizde değil dedi. tam çıkarken;"" gelmezmisin bişeyler yiyelim sende ev yemeğini özlemişsindir"" dedi. bende oğlum, ramses,tam aradığın fırsat dedim. -- olur deyip içeri geçtim masa hazırdı ve masaya bir tabak daha koydu, neyse birlikte yemeği yedik ablası tulay henüz işte idi ve geç gelirdi. gülayla yemekleri yedikten sonra, istersen bulaşığa yardım ederim dedim, oda hiç itiraz etmeden kabul etti. başladık bulaşığı yıkamaya, o yıkıyor ben kuruluyordum, arada bir göz göze geliyorduk sonunda dayanamadım ve elinden tutup dudaklarına yapıştım oda bana karşı boş değildi birbirimizi somuruyor deli gibi emiyorduk. yatak odasına geçtik, bir çırpıda soyundum onuda soydum, gögüsleri harikaydı elma kadar olmasına rağmen çok güzellerdi, şeftalisini yeni traş etmişti, belliydi. onu yatağa yatırdım ve gögüslerini yalamaya başladım bir yandanda kalçalarını sıkıyordum, dayanamayıp şeftalisini yalamaya devam ettim bu arada 69 yapmıştım o da benim aletimi yalıyordu, daha önce hiç görmemişti, vakum gibi çekiyordu 5 dakka sonra o boşaldı ve bende dayanamayıp ağzına boşaldım gülay bulutların üzerindeydi. dinlendikten sonra tekrar ağzına verdim kaldırdım aletimi, bu sefer bacak aralarını zorlamaya başladım, "bakireyim"dedi, bende hemen içeri banyoya gidip krem aldım ve arkasına sürdüm, yavaşça kremleyip parmaklarımı sokmaya başladım ve 3 parmağımda girince yavaşça aletimi zorlamaya başladım, kendimizi o kadr kaptırmışızki, eve birisi girse duymacaktık ve öylede olmuştu, ablası tülay bizi seyrediyordu, ama ben farkında değildim yavaşça benim aleti gülayın arka deliğine zorladım, çok dardı girmiyordu, ama başını sokmayı başarmıştım ve birden yükledim gülay avazı çıktığı kadar bağırıyordu "yandım anam" diye. bende yavaş yavaş tempolu bir şekilde gitgele başladım, gülay da altımda inlemeye başlamıştı, on dakika sonra bir ayğır gibi böğürerek gülayın arkasına boşaldım ve kendimi yatağa bıraktım gülayda yanıma uzandı ki; tam o sırada bir alkış sesiyle irkildik tülay bizi görmüş ve seyretmişti biz hemen toparlanmaya başladık ama tülay; -- bak sen şunların yaptığına, neler yaparlarmış neler"" diye alaycı bir ifade kullandı. --biz şey kem küm derken bildiğin gibi değil""dedim --o da; ikinize söylemem ama bir şartım var"dedi tülay, --bana kardeşime yaptığımı yapacaksın dedi. bende canıma minnet kabul ettim biraz önce inen aletimi tülay soyunarak geldi ve ağzına alarak kaldırdı tülayın bu işi daha önce yaptığı belli oluyordu bende onun şeftalisini yalamaya başladım, tülayın vücudu daha güzeldi ve inceydi daha sonra ben yatağa uzandım kendimi tülayın ağzına bıraktım gözlerimi kapamıştım fakat yüzüme bir sıcaklık vurmuştu kardeşi gülayda dayanamayıp ağzıma oturmuştu tülay beni yalarken bende gülayı yalıyordum daha sonra ters çevirdik ve bu sefer tülayı ben yalıyordum. gülayda kardeşinin gögüslerini yalıyordu tülay 5 dakka sonra boşalmıştı. ben tülayı yatırdım ve bacak aralarını yalamaya başladım daha sonra aletimi kaldırıp badana yapmaya başladım, tülay bakire olmadığını ve sokmamı onu içinde hissetmek istediğini söyledi bende dayanamayıp içine girdim, ve ileri geri gitmeye başladım gülay bu sefer ablasının ağzına oturmuş kendini ona yalatıyordu bende tülayı sikmeye devam ediyordum ikimizde boşalacağımızı anladığımız zaman sikimi çıkardım ve tülayın üstüne inleyerek boşaldım. çok yorulmuştum ama tülay daha istekliydi bir müddet dinlendikten sonra banyoya gidip temizlenmeye karar verdim onlarda; biz seni temizleriz dediler ve birlikte üçümüzde banyoya girdik beni bir güzel keselediler, bir yandanda sevişiyorduk, gülay benimkini tekrar ağzına almıştı ve kaldırmıştı tülayda bunu gördü ve önünde domalmıştı. sabunun köpüğü ile göt deliğini sabunladım ve onu da siktim.. temizlendikten sonra ayrıldım