DUL NERMİN

Mrb ben bulut 22 yaşında üni.öğrencisiyim başımdan geçen olay 3 yıl önce başlayıp geçen sene sona erdi balık etli dul ve masum yüzlü bayanlardan çok hoşlanırım nermim abla binada bizim bir ust katımızda oturuyordu dul ve 40 yaşlarında oldukça sexy bir bayandı annemlerle arası iyi olduğu için sabah ev işi ve çocuklarını okula günderdikten sonra bizim eve gelirdi belli bir zaman sonra nermin ablaya oldukça kafaya takmaya başlamıştım artık bizim eve geldiği zaman kendisiyle sohbet etmeye başlamıştım bu sohbetlerde zamanla herşeyi paylaşır olmuştuk son zamanlarda oldukça dar olan sexy badiler giymeye başlamıştı özellikle evimizden gittikten sonra odama çekilip onu düşünerek (götünü ve amını)masturbasyon yapıyordum bir gün yine bize geldi o gun bende üniversiteye gitmemiştim sabah annem teyzemle gideceğini ve akşam geleceğini söyleyip gitti diğerleride işe gidiyorlardı evde akşama kadar bir tek ben kalmıştım saat 10-30da nermin abla bize geldi evde kimsenin olup olmadığını sordu bende kimsenin olmadığını ve hepsinin akşam geleceğini söyledim yine üzerinde çok sexy bir gri badi vardı sikim hemen uyanmıştı bu arada oldukçada heyecanlanmıştım nermin ablayla konuşurken yine konudan konuya atlıyorduk en son konuyu sexe getirmişti daha öncede bu konularda konuşmuştuk nermin abla beni beğeniyormusun bulut dedi, bende: tabi nermin abla çok gözel bir bayansın dedim birbirimize bakıp durduk çunkü ben ilk hareketi ondan bekliyordum ters bir hareket başımı yakabilirdi benimle o işi yaparmısın dedi bende evet demeden dudaklarına yapıştım hemen soyunalım dedi ve beni soymaya başladı bense onu yavaş yavaş soymaya başlamıştım kilotumuda çıkarttı yarağım tam kıvamındaydı yarağımı görünce hemen ellemeye kalktı çok göüzel bir yarağın var dedi çünkü yarağım kaslı ve hafif sola doğru yandır bende hemen kilotunu çıkarttım amından hafif bir koku geliyordu ve amı şişkindi dışa doğru hemen şikişelim dedi bende hadi yatak odama geçelim dedim yatağıma geçti obenim yarağımı bende onun amını yaladım daha sonra onu sırt üstü yatırdım kıçının altına bir yastık attım hadi sok sok diye amını okşuyordu bende yarağımı yavaş yavaş amına soktum nerminin amı çok nemliydi yavaş yavaş gidip gelilyordum yarağım sürtündükçe içim gıdıklanıyordu daha sonra nermin abla üstüme çıktı memeleri ağzımdaydı alttan amına girerken üsttende memeleri ağzımdaydı çok hoşuma gidiyordu daha sonra yatağın kenarına çektim bacaklarını tam açtım tekrar gidip geldim nermin abla boşaldı yüzü kıpkırmızı olmuştu az sonra bende göbeğine boşaldım nermin abla ölen eşinden sonra ilk sikiştiği kişi ben mişim daha sonraki günlerde yaklaşık iki yıl değişik yerlerde şikiştik daha sonra ailesininde baskısı sonucu evlenip gitmek zorunda kaldı ve böylece biz ayrıldık